<p>Hoi Dames,<br />De eerste keer dat ik reageer in deze topic.<br />Ik ben in Oktober gestopt met de pil en zit vandaag op cyclusdag 28 na op 8 Juni helaas een miskraam te hebben gehad. Ik was toen 7 weken zwanger. Ik heb toen 4/5 dagen gebloed, eigenlijk zoals een gewone menstruatie, alleen de eerste dag met flink veel stolsels.</p><p>Nu ben ik benieuwd hoe deze cyclus er uit gaat zien. Ik slik sinds een week of 2 geleden met Tarwekiemolie, omdat ik een erg onregelmatige cyclus had. Een aantal dagen na de miskraam heb ik een ovulatie test en een zwangerschapstest gedaan en deze waren beiden negatief, wat volgens mij een goed teken is, want dan is het HCG hormoon ook uit mijn lijf en kan ik weer zwanger worden.</p><p>Op de 13e dag van de cyclus had ik volgens mij cervixslijm, of was het sperma? (het was heel doorzichtig en draderig, ik kon er draden van trekken) We hadden de avond ervoor wel gevreeën. Ik had rond die periode ook veel last van steekjes linksonder in mijn buik.</p><p>Nu had ik gisteren opeens ook een dikke klodder doorzichtig slijm in mijn onderbroek. Ik voelde het er ook uitglijden (oh wat erg klinkt dit zeg) Het was helemaal doorzichtig en ook eenmalig, daarna en vandaag nog steeds helemaal geen afscheiding meer.</p><p>Bij een regelmatige cyclus zou het vandaag mijn NOD moeten zijn, maar ik ben behoorlijk in de war nu :|</p>