Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

<p>Hoi Dames,<br />De eerste keer dat ik reageer in deze topic.<br />Ik ben in Oktober gestopt met de pil en zit vandaag op cyclusdag 28 na op 8 Juni helaas een miskraam te hebben gehad. Ik was toen 7 weken zwanger. Ik heb toen 4/5 dagen gebloed, eigenlijk zoals een gewone menstruatie, alleen de eerste dag met flink veel stolsels.</p><p>Nu ben ik benieuwd hoe deze cyclus er uit gaat zien. Ik slik sinds een week of 2 geleden met Tarwekiemolie, omdat ik een erg onregelmatige cyclus had. Een aantal dagen na de miskraam heb ik een ovulatie test en een zwangerschapstest gedaan en deze waren beiden negatief, wat volgens mij een goed teken is, want dan is het HCG hormoon ook uit mijn lijf en kan ik weer zwanger worden.</p><p>Op de 13e dag van de cyclus had ik volgens mij cervixslijm, of was het sperma? (het was heel doorzichtig en draderig, ik kon er draden van trekken) We hadden de avond ervoor wel gevreeën. Ik had rond die periode ook veel last van steekjes linksonder in mijn buik.</p><p>Nu had ik gisteren opeens ook een dikke klodder doorzichtig slijm in mijn onderbroek. Ik voelde het er ook uitglijden (oh wat erg klinkt dit zeg) Het was helemaal doorzichtig en ook eenmalig, daarna en vandaag nog steeds helemaal geen afscheiding meer.</p><p>Bij een regelmatige cyclus zou het vandaag mijn NOD moeten zijn, maar ik ben behoorlijk in de war nu :|</p>
 
<p>mali mal ik heb 24 mei een miskraam moeten opwekken heb nu pas na 6 week mn ongsteldheid! het kan dus wel een poosje duren... super frustrerend want je wil gewoon lekker verder maar goed! </p><p>mijn gyn zei ook zal na ongv 6 week weer komen de menustruatie dus zou dat aanhouden en als je dat voorbij bent wie weet een testje! hoop voor je dat die positief gaat zijn! ik had totaal geen idee van ovulatie in de afgelopen weken </p>
 
<p>Oeh dat klinkt niet prettig, miskraam opwekken. Had je op die dag ook de miskraam of duurde dat een paar dagen? Bij mij viel het hele zaakje er in een keer uit. Daarvoor al een week of 2 heftige buikpijnen, te vergelijken met weeën. Volgens mijn VK kon ik die dag van de bloeding als eerste dag tellen van de nieuwe cyclus. Ik lees veel verhalen over verschillende cyclussen na een miskraam... Mijn VK heeft niet gesproken over dat het 6 weken zou duren, alleen dat de cyclus anders kon zijn na de miskraam, maar dat dit niet perse hoefde. </p>
 
<p>mali mali ja bij de 1e echo bleek het om een leeg vruchtzakje te gaan het is dus eigenlijk direct bij de celdeling al verkeerd gelopen! echter groeide het vruchtzakje gewoon door dus met 8/9 week de echo gehad en toen nog een week afgewacht en toen pillen moeten nemen. diezelfde dag ben ik alles toen verloren en na wat na sleep ben 4 juni laatste dag bloed gehad. </p><p>en inderdaad 1e dag bloeding tellen cyclus. anders kan je je even inlezen in zwanger worden na miskraam heb er zelf heel veel aan gehad om de verhalen van iedereen te lezen en er over te praten!</p>
 
<p>Ik heb ze ook gelezen. Eigenlijk bizar dat er zoveel meiden in hetzelfde schuitje zitten! Ik was een uur geleden een potje misselijk, nu gaat het wel weer.. bij alles wat ik voel denk ik er aan</p>
 
Terug
Bovenaan