Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

<p>@gebruiker175707 Af en toe is klagen heerlijk, haha. Heb ook feedback achtergelaten, dus hopelijk doen ze er wat mee. Beter komt er een app. Maar wel positief dat de test iets op loopt zeg! ben benieuwd hoe die er op je NOD uit ziet. Overigens ook jammer dat we geen foto's kunnen sturen, kan op babybytes en zwangerschapspagina wel! Soms erg fijn om anderen even mee te laten kijken. Ik ben ook erg benieuwd, maar ben zo bang dat ik weer teleurgesteld word. Zie zelfs er wel tegenop terwijl het nog 10 dagen duurt.. Komt misschien ook doordat ik niet zeker weet wanneer mijn ei is geweest. We gaan het zien! </p>
 
<p>Ja de site die echt balen.. </p><p>verder ga ik inderdaad maar 27 of 29 ste testen want daar ergens is mijn NOD gezien mijn dagen iedere keer 1-2 of 3 dagen verschillen.. </p><p>voel me nog steeds niet zwanger of iets en denk echt dat ik gewoon ongesteld moet gaan worden.</p>
 
<p>Hoi allemaal, wij zijn al heel lang bezig en ook steeds onregelmatige cyclus.. 39,33,29,34,28,29 en nu zit ik op dag 36 met twee negatieve testen op dag 32 en 33. Woensdag heb ik een telefonisch consult met de gynaecoloog.. dus als ik t dan nog niet ben maar even een bloedtest aanvragen.. ik wil ook een echo aangezien ik twee jaar terug twee dermoidcystes heb gehad op beide eierstokken.. </p><p>Hopelijk krijgen we snel inzicht in de cyclussen.. en zijn we snel zwanger!</p><p> </p>
 
<p>Buddha, nog even geduld dus.. en wachten duurt zo lang. Mijn ovulatietesten lopen weer op... Heel raar. Niet positief ofzo, maar blijven duidelijke strepen verschijnen nu. Ik weet echt niet meer wat ik moet denken nu!</p><p>Larissa, jeetje, dat is inderdaad niet erg regelmatig. Zelf heb ik een cyclus tussen 28-34 dagen en dat vind ik al erg vervelend. Ik ben benieuwd wat er uit het consult komt! Ik hoop ook dat we straks meer duidelijkheid hebben en hopelijk snel zwanger zijn. Ook al ben ik bij wijze van nog maar net begonnen, wil graag verder kunnen haha.</p>
 
<p>Oh das gek zeg! Van die ovulatie testen Josje.. wel iedere keer zelfde tijd getest enz?</p><p>ik voel van alles maar test nog negatief en heb nog opgezocht dat zelfs veel vrouwen zeggen dat de innesrelinf laat kan zijn en dat ze zelfs 2 weken na NOD pas positief testte enz. Dus ik houd gewoon hoop!</p>
 
<p>Ojaaaa nog iets! Gisteren moest ik echt iedere keer janken. Tranen over mijn wangen!!! En ik ging naar de film a dogs purpose! Nouuuu janken janken! In de auto moest ik nog erger janken om vervolgens over te gaan in een zware slappe lach en weer over te gaan in een ontzettende jank bui! Echt bizar!</p>
 
<p>Ik zit nu volgens mij in de vruchtbare dagen. Op welke dag ik precies zit weet ik zo niet. Heb de app waarin ik me cyclus bij houdt al een tijdje niet geopend. </p>
 
Terug
Bovenaan