Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

<p>@Buddha wat klote zeg..</p>
<p>Ik ben vandaag volgens mij ongesteld geworden totaal onverwacht, normaal voel ik het aankomen door heftige rugpijnen en wat krampen in de buik. En vanmorgen toen ik wakker werd en naar het toilet liep bloedde ik. Volgens mij gewoon menstruatiebloed en geen innesstelingsbloeding.. Heb nu dus niet getemperatuurd. Dan morgen maar beginnen daarmee.. Het enige positieve is misschien als het echt menstruatie is, dat ik een cyclus van 29 dagen had dat mijn gemiddelde weer omlaag brengt. In het begin had ik meestal tussen 28-30 dagen. Hopelijk komt dat nu weer terug.</p>
 
<p>Ah jammer Josje! Ik voel dat ik ongesteld moet worden. Morgen is de dag. Heb vanmorgen getest maar wederom negatief dussss nog even wachten. </p>
 
<p>Gister nacht ongesteld geworden. Waar de misselijkheid en inmens pijnlijke borsten vandaan kwamen mag joost wezen maar in ieder geval niet van een zwangerschap</p>
<p>Alle meiden die nog in afwachting van hun NOD zitten, succes! Hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen en anders met een opgeheven hoofd de volgende ronden in! </p>
 
<p>Balen dat jullie ongesteld zijn geworden.</p><p> </p><p>Wij zitten in ronde 4 voor ons 2e kindje (1e helaas af moeten geven) </p><p>positieve ovulatietest op dag 17</p><p>NOD 5 juli (14 dagen na ovulatie) maar 15 juli als ik gemiddelde cyclus reken. Wat denken jullie? Vanaf wanneer mag ik dan testen? </p><p> </p><p>Liefs Anna</p>
 
<p>Buddha, he bah.. laat dan die menstruatie maar doorkomen zo dat je verder kunt met de volgende ronde! Ondanks het erg klote is.<br /><br />Tess, ook al ongesteld geworden dus. Je zou bijna denken dat het in de lucht hangt!<br /><br />Anna, inderdaad erg balen! Maar we gaan gewoon weer door en hopen op het beste voor de volgende ronde. <br />He wat naar zeg dat  je je eerste af hebt moeten geven.. krijg er kippenvel van..  <br />Als ik jou was zou ik 16 dagen (of met andere woorden 14 dagen na je eisprong) na je positieve ovulatietest een test gaan doen. Inmiddels ben ik al zo vaak teleurgesteld met testen voor NOD dat ik het maar niet meer doe, scheelt ook weer iets in de portemonnee! </p>
 
<p>Goede tip JosjeM! Vroeg testen is inderdaad zonde van het geld. Hopelijk mag ik 7 juli testen dan! :)</p><p> </p><p>Liefs Anna</p>
 
<p>Anna, over het algemeen menstrueren de meeste vrouwen 14 dagen na hun eisprong, kan wel eens een dag of 2 verschil in zitten. Dus denk dat wanneer je 14 dagen aanhoudt, altijd goed zit! En ik hoor dat de kruidvat 2v5 testen erg goed en gevoelig zijn, dus wellicht dat je die zou kunnen proberen. Hoop op een positieve test voor je! Wachten duurt alleen zo lang he :eek:</p>
 
<p>2 weken wachten is heeeel lang. De eerste 2/3 weken heb ik nog het gevoel dat ik iets doe, nu is het alleen maar wachten en steeds voel ik iets en denk ik: is dit het? nu misschien! Je lichaam kan je zo voor de gek houden! Jullie dus weer door naar volgende ronde?</p>
 
Terug
Bovenaan