Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

Ah jeetje dat zijn al veel rondes. Ik ben zo bang dat dat bij ons ook zo zal gaan.



kan het zijn dat je je een paar dagen na de bevruchting al moe kan voelen, steken in onderbuik en ontzettend hoofdpijn? Ik ben echt zoooo moe terwijl ik gewoon altijd netjes 8 a 9 uur slaap..



 
Hi nee k gebruik geen ovulatietesten.. vrij vooral in mn vruchtbare week en paar dagen ervoor en erna. Met mijn vorige zwangerschap had ik blijkbaar een late eisprong dusjaa haha we zien t wel
 
Dat zijn al best wat rondes.
Ik zit op dit moment in ronde 5, vanmorgen nog een ovulatietest gedaan, maar nog steeds negatief.. Ga er maar vanuit dat mijn ei sprong laat is. En dat hoop ik ook vooral!

@Buddha-Zen daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Soms zou ik gewoon willen dat je ineens een seintje krijgt of dat een random persoon in eens tegen je zegt: jij bent zwanger! Dat je dan in ieder geval niet meer hoeft te gissen.. haha.
 
@ buddha



Ze zeggen dat het niet kan, maar ik zou toch zweren dat ik het alle drie de keren meteen voelde, net als jij nu.

Ik riep ook meteen jaaa hoor het is raak, en al die keren klopte dat ook!!

Dus zeg nooit nooit :)  duimen voor je!!
 
Nouuuy wat de k je? Ovulatie test van sensitest die dipstick gaf 11 juni al redelijk donker aan, maar twijfelde heel erg omdat t wel heel vroeg in mijn cyclus zou zijn, wou stoppen met testen maar dacht vandaag laat ik toch nog een ovulatie test doen en wat denk je ? KNAL positief!

Dus ik dacht huh, word ik nu gek ik gelijk naar de winkel voor een clearblue test  en ja hoor een blijvende smiley! Dus dat wordt net als de afgelopen dagen gewoon door klussen Haha. Spannend!!!

dus ovulatie binnen 24-36 uur!!
 
Terug
Bovenaan