hoe voelt iedereen zich?

hallo,

ben benieuwd hoe het met iedereen gaat.

ik ben onwijs moe en sinds gister ook wel wat misselijk. verder gaat het wel aardig.
het buikje begint al een beetje een vorm te krijgen maar de broeken gaan nu nog dicht.

ben blij als ik 2 wk verder ben en ik naar de vk mag!!

liefs

Hi!

Hier ook vooral last vermoeidheid. Verder hele gevoelige borsten maar verder mag ik echt niet klagen! Ook ik ben blij als we 2 weken verder zijn... Ik mag de 27e voor de 1e echo! Super spannend allemaal!!!

liefs Nicole 5w1d

heeej,

Sinds een paar dagen 's morgens ontzettends misselijk..maar ach...denk maar zo dat het een goed teken is ;)

Voor de rest voel ik me wel goed!!

Liefs Liesbaby 6w5d..

Hoi,

Ik voel me ook heel erg moe en ik heb last van stemmingswisselingen haha!verder gaat het prima.
Ik ben ook blij als ik naar de verloskundige mag misschien dat we dan het hartje kunnen horen,bij de eerste kon dat namelijk al zo snel.
22 juli hebben wij de afspraak staan.
Ik ben nu 6w5d zwanger.

Liefs Zonnetje

Hoi meiden,

Hier heel wisselend!! Vandaag voelde ik me best goed en heb dus wat was weggewerkt. Maar de afgelopen dagen erg moe en soms misselijk geweest. Er heeft hier in de woonkamer drie dagen een wasmand gestaan die stond te wachten om gestreken te worden, maar had gewoon totaal geen puf!! Maar goed dat gaat allemaal weer over. Bij mn dochtertje had ik dit ook en met twaalf weken kon ik weer de hele wereld aan. Heb met 5 weken al een echo gehad en heb met zeven weken nog een echo, dit komt omdat wij een tijdje op het ziekenhuis hebben gelopen. Daarna ga ik gewoon naar de verloskundige op het dorp en daar heb ik 3 augustus de eerste afspraak, daarna gaan wij nog heerlijk twee weken naar de zon en dan hoop ik kort erna mn twaalf weken echo te hebben!!
Fijne avond nog en succes allemaal,
xxx

Ik voel me sinds woensdagavond erg misselijk, heb ook al verschillende keren overgegeven. Het weekend was tot nu toe het ergst. Ik kon niets gedaan krijgen.
Vandaag weer aan het werk. Gelukkig hoef ik pas om 13:00 uur te beginnen, maar morgen moet ik al betijds weg, en donderdag al om 7:00. Ik hoop dat het snel wat beter gaat.

Mijn buurvrouw had het erover dat zij pilletjes had gehad van haar dokter tegen de misselijkheid, heeft iemand daar ervaring mee?

Groeten,

Lieve mensen,
Ik kan wel zeggen dat ik me super voel ik hang namelijk in tegenstelling tot bij de eerste niet heel de dag over de wc dus ik ben ontzettend blij dat ik er dit keer iets meer van genieten mag wel ben ik een beetje moe maar ja dat hoort erbij en soms ben ik niet te genieten, maar dat moeten ze maar rekening mee houden.
groetjes jet

Hoi,

Ik mag mij ook aansluiten bij dit forum. Ik ben nu 5 wkn en 4 dgn.Erg spannend weer,helemaal omdat mijn vorige zwangerschap helaas in een miskraam is geeindigd.... Ik was 10 wkn,en het was al met 8 wkn gestopt,ze kwamer er achter met de echo.Het gekke was dat ik me toen op en top zwanger voelde,ik was ontzettend misselijk,en moe,terwijl op dat moment al een dood kindje in mijn lichaam zat..Ik kan er nog steeds niet over uit...
Op dit moment voel ik mij prima.Erg veel plassen,en wat moe,maar dat is het eigenlijk.Een beetje hetzelfde als bij mij eerste zwangerschap...Over 2,5 week mijn eerste echo!!
Fijne zwangerschap allemaal!!

Groetjes Elma

Terug
Bovenaan