hoe voelt iedereen zich?

Hallo!

Ook ik voel me prima! Wel een zeurend (beetje trekkend en stekend) gevoel in me onderbuik. Ontzettend grote en pijnlijke borsten en 's nachts pijn in mijn onderrug. Momenteel slaap ik ook niet langer dan 3 uurtjes per nacht. Ben al lang al blij dat ik niet misselijk ben!

Vandaag bij de arts geweest, en omdat er twijfel is of ik nou 6 wkn of 10 wk zwanger ben ( is mijn eerste, en had een half om half menstruatie in juni) mag ik vandaag al meteen naar de verloskundige!!

Ik vind het zo spannend! Het is nog zo ongeloofwaardig allemaal (ik geloof het eigenlijk nog helemaal niet om eerlijk te zijn) dus ik hoop dat de verloskundige een hartje kan vinden... Pas dan ga ik het echt geloven!

Hallo!
Ik ben 5 weken en 3 dagen zwanger!
Ik mag 17de augustus naar de verloskundige. Ben 21 maart uitgerekend.

vandaag wel al informatie boekjes gekregen, er komt zoveel op je af.

Zit met zoveel vragen!

heb niet echt last, ben wel heel moe, ietswat emotioneel, pijnljike borsten en heel vaak plassen!
[nog] niet misselijk!

ik tel de weken tot de echo...
groetjes

Er was helemaal niks te zien op de echo :( :(

Ze ging ook nog een vaginale echo doen maar zelfs daar was nog niks op te zien! Echt heel erg jammer!

Ik ging zo twijfelen aan mezelf! Maar ik heb 's avonds stiekem weer een test gedaan en de test blijft volhouden dat ik zwanger ben :D:D

5 Augustus heb ik de intake, en 18 augustus de echo!

Succes iedereen!!

He elena,

Wat jammer dat jullie nog niks konden zien op de echo.
Misschien ben je wel wat minder ver dan?
Kan me voorstellen dat je gaat twijfelen of je wel zwanger bent haha.
En dan kies je idd voor een zwangerschapstest.
Op naar de echo van 18 aug.
Ben benieuwd hoe ver je dan echt bent.

Waarschijnlijk nu 5wkn 5dgn, want in de meeste gevallen zou je het hartje kunnen horen met 6 weken zei zei.

Het echt weten doen we pas de 18de....Nooit geweten dat een zwangerschap zo spannend zou zijn. Naieve ik dacht dat het ALLEEN maar leuk zou zijn. Ik hou niet zo van spanningen hihihiihhi

liefs Elena

hallo allemaal ik ben nu 6w en 1 dag en de misselijkheid begint nu aardig op te komen smorgens smiddags en savonds en voel me vreselijk moe en heb ontzettende vermoeide benen..

en heb sinds een paar dagen ook byna g1 eetlust....
hoop dat het snel overgaat.......

groetjes

Terug
Bovenaan