hoe voelt iedereen zich?

Hoi,

Do vorige keren begon het ook pas bij 6 weken, nu weet ik het weer. Ik ben zoo misselijk! Gelukkig kan ik het een beetje onderdruken met crackertjes. Verder...moe moeier moeder of zo.. Ben heel blij dat ik zwanger ben, dus dit neem ik op de koop toe. Ik kijk wel enorm uit naar de echo, omdat ik best wel eens twijfel of het allemaal wel goed zit.

x Taraneh

Hoi Hoi,

Ook ik voelde me prima tot een paar dagen geleden misselijk en micraine aanval gehad.
Hopelijk gaat de misselijkheid snel over.
Verder heb ik inene ook veel pukkeltjes in mijn gezicht.

Liefs Zonnetje

Hoi allemaal,
In tegenstelling tot de eerste twee zwangerschappen ben ik deze keer erg misselijk. Pillen tegen de misselijkheid, mmmm, dat zou lekker zijn; ) Ik heb er wel eens van gehoord, maar volgens mij doen ze dat alleen als het echt niet anders kan omdat het misschien schadelijk kan zijn voor het kindje, maar echt precies weet ik het ook niet hoor.
Mijn lief maakt me al bang dat het waarschijnlijk een tweeling is en dat we dan een touringcar moeten aanschaffen om onze kinderen in te vervoeren... Gelukkig zijn het maar bakerpraatjes.
Ik hoef trouwens ook pas de 17e naar de vk hoor Marij en dan maak ik daarna pas een echoafspraak. Het lijkt me heerlijk om al vroeg het hartje te horen, maar het zegt nog zo weinig zo vroeg.

hallo,
ik sluit me ook aan bij het forum:) weet nog niet hoe dit allemaal in zn werk gaat maar daar komen we wel achter. ik ben 23 jaar en zwanger van de eerste. over 2 weken naar de vk voor de eerste echo en om te kijken hoever ik ben.schatting is begin maart. ben erg benieuwd!
ben vooral erg moe, en een lage rugpijn maar dat is alles wat ik merk op dit moment.
groetjes

Hoi Allemaal,

Allereerst iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben nu zelf 5 weken 4 dagen zwanger.
Heb buiten zeer pijnlijke borsten nergens last van. Dus ik denk dat ik niet mag klagen, of het moet nog komen!

3 augustus 1e echo, dit al zo vroeg ivm eerdere miskraam.

Groetjes

Hallo meiden!

Ik ben nu 5 weken zwanger.
En afgezien van zeer pijnlijke borsten. en het gevoel van een steen in m'n onderrug gaat het met mij prima!
Doe nog alles wat ik altijd deed.
Ik ben op 21 maart uitgerekend!

Jullie allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap en we houden elkaar op de hoogte!

Groetjes

Terug
Bovenaan