hoe voelt iedereen zich?

Hallo Allemaal

2 weken geleden kwamen wij erachter dat ik zwanger ben heerlijk gevoel en ben nu 6 weken zwanger ben uitgerekend op 5 mrt 2010.

Ik ben erg moe en misselijk kan gewoon niks gedaan krijgen heb van het weekend de dagen weggeslapen echt vreslelijk en dat is niet bepaald mijn aard maar ik moet er maar aan toe geven.
Wij hebben 3 aug onze eerste echo zooo spannend allemaal :D

jullie allemaal ook veel succes met de misselijkheid en vermoeidheid even doorzetten dames ;)

Groetjes uit het Noorden

Hoi Allemaal,

Allemaal van harte gefeliciteerd!

3 dagen na mijn 30e verjaardag ontdekte ik dat ik zwanger ben, wat een verrassing!!
Na de uitslag heb ik de volgende dag nog een test gedaan kon t gewoon niet geloven.

Nu begint het heel langzaam door te dringen.
Ik ben als het goed is 5 weken en 5 dgn zwanger.

Sinds een paar dagen ben ik de hele dag misselijk, pijnlijke borsten had ik al langer. Moet veel plassen en kan weinig eten (zit snel vol) dus kleine beetjes verspreid over de dag.

29 juli onze 1e echo...Super spannend allemaal!

x

Hoi allemaal weer,

ik ben vooral moe, opgezette borsten en klein beetje misselijk, that's it tot nu toe. dus geen klagen.
vandaag afspraak gemaakt voor intake volgende week, eerste echo pas op 25 aug! (12e week)
dus das nog een tijdje wachten, blijkbaar heeft men verschillende ideeen hierover? (ik lees van velen hier die eerder gaan...)

groetjes,
Marij

Ik ben a.s. do 6 weken en uitgerekend op 11 maart.

Ben tot nu toe wel sneller moe en pijnlijke borsten, maar echt misslelijk ben ik nog niet geweest, wel af en toe een heel vol gevoel na een paar happen eten, maar voor de rest hoor je mij absoluut niet klagen

Ben bij de andere 2 zwangerschappen ook nooit misselijk geweest dus hopelijk blijft dat mij nu ook gespaard

Hoi,

Ik ben bijna 5 weken zwanger. Ben gisteren erachter gekomen dat ik weer zwanger ben.
Wel had ik al bijna een week al last van kwaaltjes, die hetzelfde waren als bij me vorige zwangerschap.
Ontzettend zere borsten, pijn onderin me buik en verschrikkelijk moe. En last van onderin me rug.
Misselijk ben ik met vlagen gelukkig.

Liefs marielle

Ik ben sinds vanmorgen een klein beetje misselijk. Daarvoor had ik vooral krampen onderin mijn buik. Ook heb ik sinds gisteren steeds een wat drukkend gevoel in mijn buik. Verder heb ik geen klachten.
Hoop eigenlijk ook dat het hierbij zal blijven :)

Morgenochtend hebben we een afspraak bij de huisarts. Zal wel een gesprekje zijn ofzo. Ik kon kiezen tussen mijn huisarts of een verloskundige.
Ik hoop dat we voor 10 augustus een echo gaan krijgen. Want we willen het pas na een echo aan onze ouders vertellen. In de week van 10 augustus gaan we namelijk nog een paar dagen naar Frankrijk naar de camping waar mijn ouders staan.. En tja, wat voor smoezen zijn er te verzinnen voor het afslaan van wijn, brie en paté? wat ik anders altijd graag eet en drink?? hihi..

Ik heb mijn eerste afspraak bij de verloskundige op 3 augustus. I.v.m. de afwezigheid van de echoscopiste die week ga ik op 6 augustus voor mijn eerste echo in het ziekenhuis. Dit valt voor mij in week 9.
Groeten,

hallo!!

Nou, riep ik eerst nog dat ik niet zo misselijk was, begint dat nu t ekomen! heel fijn! Als mijn mannetje gaat slapen( wat vaak maar een uurte is) duik ik toch ook maar even t bed in!!
Ik zou de 23ste een echo hebben, maar mijn vriend kan dan niet. daarna ben ik een week op vakantie., dus ik moet nog even bellen maar hoop dat ik dan in week 9 mag.

liefs

Terug
Bovenaan