Ik heb 2 miskramen gehad en bij Danique wist ik dat ik zwanger was maar durfde niet te testen.
Na 7 weken op een woensdag ben ik een test gaan halen en heb samen met mijn man de test gedaan en bleek wat ik al wist dat ik weer zwanger was.
Een maand na mijn 2e miskraam.
Mijn zwangerschap is eigenlijk perfect gelopen alleen de eerste 3 maanden erg moe en misselijk.
Het enige waar ik last van had was maagzuur na ongeveer de 16e week tot aan de geboorte.
Ik heb eigenlijk niets te klagen gehad en heb alles gedaan wat ik wilde tot aan mijn zwangerschap alleen de angst die ik had dat ik het kindje zou verliezen had bij mij de overhand.
En wat is dat een verschrikkelijk gevoel als je 9 maanden in angst leeft.
Maar ik mijn dochtertje is kern gezond ter wereld gekomen.
En ben ziels gelukkig.........
Liefs Ilse en Danique
Na 7 weken op een woensdag ben ik een test gaan halen en heb samen met mijn man de test gedaan en bleek wat ik al wist dat ik weer zwanger was.
Een maand na mijn 2e miskraam.
Mijn zwangerschap is eigenlijk perfect gelopen alleen de eerste 3 maanden erg moe en misselijk.
Het enige waar ik last van had was maagzuur na ongeveer de 16e week tot aan de geboorte.
Ik heb eigenlijk niets te klagen gehad en heb alles gedaan wat ik wilde tot aan mijn zwangerschap alleen de angst die ik had dat ik het kindje zou verliezen had bij mij de overhand.
En wat is dat een verschrikkelijk gevoel als je 9 maanden in angst leeft.
Maar ik mijn dochtertje is kern gezond ter wereld gekomen.
En ben ziels gelukkig.........
Liefs Ilse en Danique