Hoe wonen jullie.... groot huis klein huis... flat??

Ik ben na de onderwerpen.. hoe oud ben je etc etc...

benieuwd hoe iedereen woont! Plaats genoeg voor een kleintje?? Huis dieren??? Tuin.... of wordt het aanpassen??

Ik en mijn vriend wonen zelf op ene flat... 2 hondjes, 3 waterschildpadden en tijdelijk een konijntje....
We kunnen een kamer vrij maken.... maar zijn op zoek naar een huisje!

En hoe wonen jullie????????

ik woon in een huis, met behoorlijke tuin, dus buitenspelen is geen probleem haha
3 hondjes en een vogeltje
we hebben wel een relatief klein huis vergeleken met de tuin, maar groot genoeg voor 3 of 4, daar maken we wel ruimte voor....

Hoi..
Wij wonen in een tussenwoning, met drie slaapkamers en een zolder.
Eigenlijk te klein als er een evt derde kindje bij komt..ik hoor vaak dat het ook een beetje een luxe probleem is, ruimte, maar met twee is het al aardig vol...
We vinden tzt vast een oplossing..
Verbouwen de zolder ofzo..
Hebben geen huisdieren, dus dat scheelt.
Vind een eigen kamer wel lekker voor als ze ouder zijn..maar dat is niet noodzakelijk..
Had ik zelf ook pas op oudere leeftijd, moest daarvoor kamer delen met zus..maar alleen is toch wel heerlijk..
Ja, je wilt wel alles perfect voor je kids, maargoed, het leven bestaat uit meer he!!
Ze komen niets te kort..
Succes, R

Wat heerlijk een grote tuin.....   het zal bij ons ook binnenkort wel goed komen!

Ik ben echt een buiten mens, dus voormezelf is het ook fijn en voor de hondjes natuurlijk!

hoi hoi

ik ben eigenlijk ook wel nieuwschierig.....

wij hebben 4 jaar geleden dit huis(je) gekocht en wonen er nu bijna 2 jaar in.
we hebben er 2 jaar aan geklust (in onze vrije tijd)
het is een huis van voor de oorlog...klein maar wel heeeeel gezellig.
we hebben 1 slaapkamer boven,en beneden 1,en daar staat de computer(waar ik dus altijd achter zit).
dus we hebben niet echt heel veel ruimte voor een kindje,maar we maken de slaapkamer beneden als babykamer(maar snachts mag het boven bij ons slapen)
we zijn geen mensen met groote wensen,wij zijn niet van de luxe!!!
we hebben een tuin van 550m2!!!! dus een mooie groote thuin...ik werk in een bleomenwinkel,dus hou ook van tuinieren,mijn vriend vind dat ook leuk!!!
en we woonen in een heele toeristiche buurt,in de zomer is het hier altijd gezellig...

hoop dat jullie genoeg weten...

xxxtam80

nou de tuin is idd lekker
het is vooral gras, lekker voor de hondjes kunnen ze lekker rennen en stoeien
maar ook voor een zandbak, wip, schommel enz haha
we hebben ongeveer 20 are grond. dus echt heel veel
maar goed, we hebben kleine slaapkamers
luxe is bij ons ook niet belangrijk,
geluk des te meer.

Wij hebben een huis gekocht, waar we aan het verbouwen zijn. Er heeft een gezin gewoond met 3 kinderen, dus 5 mensen. 3 slaapkamers dus dat komt wel goed, ook een grote tuin van wel 30 meter lang.

Terug
Bovenaan