Hoe wonen jullie.... groot huis klein huis... flat??

wij wonen in een tussenwoning,een huurhuis.we hebben een tijdje rondgekeken naar een koophuis,iets van onszelf.maar niet 1 huis binnen ons budget kon tippen aan ons huurhuisje.we hebben het nog niet zo slecht.3 slaapkamers,een zolder met mogelijkheid tot nog een slaapkamer,grote tuin,we wonen aan een plein,niet aan de weg.heerlijk.hier moet mijn kindje geboren worden.
groetjes kari

Hoi LA en andere

Wij wonen in een halfvrijstaand huis met 3 slaapkamer, zolder en een
flinke tuin. We hebben aangebouwd en van onze woonkamer en keuken een
grote ruimte gemaakt. Er lopen 2 honden en een schildpad in huis. In de
tuin hebben we nog 3 konijnen.

Een vrolijke boel dus en ruimte zat voor gezinsuitbreiding.

Groetjes Thessa

Dit vind ik wel een leuke om op te reageren!
Toen wij besloten voor gezinsuitbreiding te gaan kreeg mijn man het Spaans benauwd in onze tussenwoning met 3 slaapkamers (geen zolder). Nu zijn we dus net verhuisd naar een tussenwoning met 3 slaapkamers en een zolder. We kunnen van die zolder 2 slaapkamer(tje)s maken waarmee elk kind straks zijn eigen slaapkamer kan hebben. De tuin is niet om over naar huis te schrijven: 8 meter diep, 4 of 5 meter breed. Maar de kids spelen voor op het plein met heel veel andere kids dus die achtertuin is alleen om in te zitten (en te bbq-en). Wij zijn dus erg blij met de verhuizing en hopen hier nog  vele  jaren  te wonen.

Groetjes,

M3

Wij hebben 7 jaar geleden een tussenwoning gekocht in een kinderrijke buurt en in een doodlopende straat. Scholen op de hoek. Bij ons is het altijd druk met kinderen, erg gezellig.
Wij hebben 3 slaapkamers en de zolder is verbouwd als (computer)kamer.
Vorig jaar hebben we aangebouwd en een nieuwe keuken weggezet, de kamer is daardoor groter geworden. We hebben een gewone tuin, maar kinderen spelen toch op straat, dus das geen probleem. We hebben ook een konijn, die heeft een eigen ren.
Ik zou hier tot nu toe nooit meer wegwillen.

hoi,

Mijn man en ik wonen in een rijtjes huis. Wij hebben 3 slaapkamers en zijn nu de zolder aan het verbouwen om een 4e slaapkamer te maken. (ik wil graag een eigen plekje houden voor de zonnebank ed, en er is ook 1 slaapkamer in gebruik voor mijn praktijk, ik ben pedicure)   Dus wij hebben genoeg ruimte. Onze tuin is redelijk kindvriendelijk alleen willen we met de tijd een stukje planten vervangen door gras zodat er lekker gedolt kan worden. Verder wonen wij naast een basisschool en tegenover een grote speeltuin!!! Beter kan niet lijkt me, nu snap ik gelijk weer waarom ik 3 jaar geleden zo blij was met dit huisje, voor als we ooooiiiit aan kinderen wouden beginnen.

We hebben 2 katten en een konijnjte (die is buiten) peables en bam-bam zijn de katten en scruffy het konijntje

'groetjes grid

Hoi allemaal,
Dit is zeker een leuk onderwerp.
Wij wonen ook in een rijtjeshuis (koop). Vrij ruim van binnen.
3 slaapkamers en een grote zolder waar wij zelf slapen.
1 kamer is voor onze 4 katten (anders mollen ze 's nachts de meubels) en wij hebben
een nieuwe keuken en een mega badkamer gebouwd. Allemaal ook zelf gedaan
als we niet hoefden te werken. Het resultaat is super en ik wil hier dan ook niet
meer weg. Onze tuin is gewoon normaal. Genoeg voor ons om te zitten en voor onze
zoon om in zijn zandbak en op zijn glijbaan te spelen.
Voor hebben we ook nog een tuin waar de schommel hangt.
School is aan de overkant dus dat is wel handig voor als hij er straks heen moet.
Liefs Melanie

hoi hoi wij wonen in een hoek woning met voldoende tuin!! wij hebben 3 slaapkamers en een ruime zolder om evetueel nog een kamer te maken!! krijgen 24 juni twee katjes!! do en bo!! kus kus

Hoi,
wij wonen in een koopappartement. 2 Slaapkamers. Grote huiskamer. Bijkeuken.  Groot balkon met momenteel  7 konijntjes. Waarvan er 2 weer weggaan. Onverwachts nestje. En een hond. Het is straks passen em meten. Maar we willen over 2 jaar een groter huis kopen. Maar op het moment zijn we zo gelukkig in ons huisje. Voordat zo'n kleintje loopt ben je ook weer een jaar verder.
Groetjes van Leed.

Terug
Bovenaan