Hoe wonen jullie?

Ik woon met mijn man en 2 dochters in een rijtjeshuis ergens boven Leeuwarden. Ik heb 10 jaar in Ede gewoond (is Marielle ook geboren, op een flatje), maar ben 2 jaar geleden toch teruggegaan naar mijn geboortegrond :) Nu nog een baan in het onderwijs of de hulpverlening vinden hier -zucht-.

Hallo,

Wij wonen al 6 jaar in spijkenisse (eilanden voorne putten) Ligt vlakbij zuidland, oostvoorne enz. We wonen in een maisonnetwoning (benedenwoning) met 3 slaapkamers (boven) en voor en achtertuin.

Gr. Jeannette

mv Thomas 29-2-2004 en Wesley 19-01-2007

mijn man en ik wonen samen met Arjun op 2 kleine kamertjes bij mijn schoonouders in Oss. Het iss wel te doen hoor, maar ik verlang wel naar een eigen huisje voor ons drieetjes.

Hey meiden,

Wij  wonen in de JONGSTE gemeente van Nederland nl. Zeewolde (20 min van Almere in Flevoland). Dat betekent dat hier ontzettend veel jonge gezinnen wonen.

Bij ons in het blok wonen kinderen in de leeftijd van 0 t/m 12 jaar. Echt heel leuk voor de kids want er is altijd wel iets te spelen. Ook groot met klein. Geweldig!

Er zijn hier ook vreselijk veel basisscholen, peuterspeelzalen en kinderdagverblijven. Diverse speeltuinen in de buurt, veel sportverenigingen en ga zo nog maar even door!

Zelf wonen wij in een rijtjes woning met een tuin. 5 min lopen van de basisschool en peuterspeelzaal.

Groetjes  Sandra

He hallo,

Hier ook nog iemand uit het oosten van het land,tegen de grens van duitsland! Dichtbij Enschede.

Wij wonen in een kleine 2 onder 1 kap en dit bevalt ons prima. Mocht er een tweede komen,dan zou ik graag naar een iets grotere woning willen verhuizen!

Groetjes kim

PS. leuk onderwerp!

hallo

wij wonen in amsterdam in de jordaan
hebben best wel een lekker woning een beneden woning met 1 hoog
een leuke tuin en een mooi balcon
wij zijn in december hier heen verhuist we woonde hiervoor wel in de zelfde straat alleen toen woonde we drie   en vier hoog en dat is met die kleintjes geen succes al die trappen op
veder is het een super buurt maandag morgen en de zaterdag markt
\we wonen echt 10 minuten van de stad af
zelf kom ik uit monnickendam en woon nu 7 jaar in amsterdam mijn man is een echte jordanees en woont hier al zijn hele leven

in de zomer kan je lekker terassen
en leuke speeltuinen voor de kids

groetjes mariella mama van kaya en jayla

Terug
Bovenaan