Hoe wonen jullie?

goede morgen!!

nou ik woon met mijn twee mannen ( claudio 29, en senna 3 maanden)
in een flat in soest! wel een grote flat gelukkig, maar we willen in de loop van dit jaar gaan kijken om dit te koop te zetten en een eengezinswoning te kopen. dat is toch veel leuker straks als senna gaat lopen dat ie lekker in de tuin kan spelen.
verder zitten we hier echt ideaal. alles op loopafstand, scholen supermarkten en het centrum.

leuke topic trouwens eveline.

liefs marijke

Hallo,

wij (mijn man, Gerriën 2,5 , Britt, 11 wkn en ik) wonen in Overijssel, n kwartiertje van Zwolle in een 2 onder 1 kap geschakelde woning. 3 sl.k. en een ruime zolder.
Deze woningen zijn van '85 en hier wonen helaas ook wat 'oudere' mensen. Het jongste kind in de straat behalve die van ons is 8..... Dat is wel jammer, maar wel speeltuinen dichtbij!

Groetjes Gieneke

Hallo allemaal.

Wij, ik, mijn man en onze zoon Thijs van 3 en halve maand wonen ruim 3 jaar in een appartement in Nieuwerkerk aan den ijssel (vlakbij Rotterdam). We hebben een koopwoning met 2 ruime slaapkamers en een heel groot balkon van 6,20m bij 2,50m dus genoeg ruimte.
Afgelopen week hebben we er een nieuwe badkamer in laten zetten dus alles is nu naar wens. Voorlopig zitten we hier nog wel 2 jaartjes.
Er wonen ook nog 2 katten bij ons in huis!

Groetjes Rianne en Thijs

Leuk om zo meer over iedereen te weten te komen!

Wat me opvalt is dat verschillende mensen hun woonplaats noemen. Waarschijnlijk ligt dat aan de plek waar je woont, want ik heb het gevoel dat als ik mijn woonplaats noem, ik gelijk 'traceerbaar' ben.. Dat morgen iedereen in de supermarkt aan me vraagt hoe t nou is met die hechtingen enz, haha! (niet dat ik hier geheimen schrijf, maar lijkt me gewoon een gek idee.. ik gebruik wel mijn eigen naam enzo dus zo anoniem is dat nou ook weer niet ) Hier kent iedereen elkaar, niet alleen in mijn dorp, maar ook in de dorpen in de buurt. In een stad of groter dorp heb je daar waarschijnlijk geen last van.

Veerle: ik woon in Zuid-Limburg, dus toch niet bij elkaar in de straat. Zou trouwens wel gezellig zijn geweest! Senne krijgt (als ze dezelfde school kiezen) al twee klasgenootjes die in onze straat wonen. Leuk toch?

Groetjes,
Dionne

Ja daar ben ik eigenlijk ook best benieuwd naar. Nu woon ik in de stad dus maakt het iets minder uit maar ik hoop ook dat niemand bekends mij vindt. Ik schrijf namelijk soms wel dingen die niet iedereen weet (over mijn angststoornis waar ik soms last van heb bv). Ik vind het heel prettig dat ik die hier anoniem kwijt kan.
Hoe doet de rest van de dames het?
Gr Irene (wel mijn eigen naam)

Ik woon samen met manlief, zoontje Max (18 weken), 2 katten, 2 konijnen en een heleboel vissen in een dorp in Noord-Brabant. Wij wonen inmiddels alweer 5 jaar in dit huis en blijven hier voorlopig ook nog wel even zitten. Toen we het huis kochten, was er veel achterstallig onderhoud en door de jaren heen hebben we al veel opgeknapt. Ons huis is lekker ruim, voldoende slaapkamers en een redelijke tuin. Verder zitten we lekker centraal. We kunnen lopend naar het dorp en naar de kinderboerderij. Ideaal dus! Als we ooit nog gaan verhuizen, dan willen we graag een boerderijtje kopen. Maar ja, we wachten nog steeds op de klapper van de Postcodeloterij!

He Irene, ik denk dat mensen die dit lezen binnen een half uur weer vergeten zijn waar ik woon en het maakt me ook niet zoveel uit, ik laat hier los wat ik wil, en meer ook niet, en dat ik ongeveer net zoveel als in het dagelijks leven...heb ook niet zoveel te verbergen

Groetjes yvonne

Hoi. Ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje Teun in een klein dorpje tussen Eindhoven en Tilburg in. Wij wonen in een rijtjeshuis (mijn ouderlijk huis notabene,ik ben hier zelf ook geboren) aan een pleintje met speeltuintje en veel kleine kinderen. Onze tuin is niet super groot maar ja wij hebben ook altijd graag buiten op het pleintje gespeeld.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan