Wat een leuk idee. Hier komt die van ons
Naam van je kindje: Luca en zijn tweede naam is Stijn
Hoe kwam je aan deze naam: Geen idee eigenlijk we vonden Luca en Stijn al heel lang leuk. Alleen ik heet Sigrid en onze dochter Sterre dus dat zou betekenen dat er nog iemand zijn naam met een S begint en dat zou niet goed zijn.
Wordt deze wel eens verkeerd uitgesproken?: Ja ze zetten er vaak een S achter en het is zonder S.
Welke verbasteringen heb je al gehoord?: Lucas
Hoe spreek je de naam fonetisch uit dan?: Gewoon Luca dus niet met een oe.
Jongen/meisje verwarring?: Ja
Op welke manier: Een mevrouw van de gemeente vond dat Luca een meidjes naam was. En dat vond ik dus niet.
Reacties van je omgeving: Leuke naam paste goed bij Sterre
Vonden ze de naam bij jullie passen of hadden ze iets anders verwacht?:
Ze vonden de naam bij ons passen.
Zelf nog tevreden over de naam?: Echt wel heb er nooit aan hoeven wennen het past ook bij hem.
Groetjes Sigrid
Naam van je kindje: Luca en zijn tweede naam is Stijn
Hoe kwam je aan deze naam: Geen idee eigenlijk we vonden Luca en Stijn al heel lang leuk. Alleen ik heet Sigrid en onze dochter Sterre dus dat zou betekenen dat er nog iemand zijn naam met een S begint en dat zou niet goed zijn.
Wordt deze wel eens verkeerd uitgesproken?: Ja ze zetten er vaak een S achter en het is zonder S.
Welke verbasteringen heb je al gehoord?: Lucas
Hoe spreek je de naam fonetisch uit dan?: Gewoon Luca dus niet met een oe.
Jongen/meisje verwarring?: Ja
Op welke manier: Een mevrouw van de gemeente vond dat Luca een meidjes naam was. En dat vond ik dus niet.
Reacties van je omgeving: Leuke naam paste goed bij Sterre
Vonden ze de naam bij jullie passen of hadden ze iets anders verwacht?:
Ze vonden de naam bij ons passen.
Zelf nog tevreden over de naam?: Echt wel heb er nooit aan hoeven wennen het past ook bij hem.
Groetjes Sigrid