Tsjonge, wat slapen er al veel kinderen de hele nacht door.
Wieteke helaas nog niet, alhoewel het soms ook wel gezellig is hoor. Maar vooral als ze vaakt komt, vind ik het soms wel zwaar.
Wieteke krijgt ook nog borstvoeding en ze geeft zelf heel duidelijk aan of ze het nodig heeft of niet. Vannacht bijvoorbeeld werd ze één keer wakker, maar toen ik er heen ging hoefde ze geen borst, maar viel zo weer in slaap. Maar....dit is wel voor het eerst sinds haar geboorte geloof ik. Ze heeft van de week ook nog een nacht gehad waarin ze ongeveer 4 Ã 5 keer kwam. Maar gemiddeld komt ze nog zo'n twee keer per nacht (rond 2.00 uur en 5.00 u). Ze is absoluut geen uitslapen. Als het 6.30 uur is als ze wakker wordt, mag ik van geluk spreken. Meestal komt ze eerder. Overdag slaapt ze wel altijd nog redelijk wat. 's Morgens nog anderhalf uur (om 9.00 uur) en 's middags ook, soms 2 uur (om 13.30 uur). Oh ja, 's avonds gaat ze altijd om 19.00 uur naar bed.
Ik ben benieuwd wanneer Wieteke door gaat slapen, maar op dit moment trek ik het nog goed alle nachtvoedingen.
Succes met de nachten. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die 's nachts nog zit te voeden.
Groetjes,
Geeske & Wieteke (15-09-2006)