hoe zijn jullie nachten?

Julian krijgt rond kwart voor 6/6 uur zijn warm eten. Tussen 7 en kwart over 7 een beker met thee en melk en dan naar boven. Hij ligt dan voor half 8 op bed en meestal horen we hem niet meer. Soms wel ivm tandjes of als hij een drukke dag heeft gehad dan moet hij dat verwerken savonds, dus dat betekent soms een paar keer huilen. Even kort troosten helpt dan goed en hij slaapt zo weer verder.
Vanaf het begin slaapt hij de nacht al door. Ik kreeg hem vaak niet eens wakker voor de borstvoeding. Hij wordt rond half 7 wakker, meestal haal ik hem rond half 8 van bed, als ik aan hem hoor dat hij een poepluier heeft dan eerder (ja, dat kan ik horen, hij zeurt en huilt dan meer ipv lekker keuvelen) en dan eten we rond 8 uur een broodje.
Overdag slaapt hij na de lunch, dus tegen kwart over 12, half 1 op bed. Soms slaapt hij anderhalf uur, soms zelfs 3 uur. Af en toe doet hij in de buggy of in de auto ook nog een hazeslaapje, bijvoorbeeld sochtends.

Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi
Nou Mark is ook niet echt een slaper!!   Maar gelukkig slaapt hij sinds 10-11 mnd de nacht door, en ik geef ook borstvoeding.   Meestal kwam hij toen 1x per nacht.   Ik ben alleen wel steeds bezig geweest om de bv af te bouwen, en hij krijgt nu ook nog maar 1x per dag ('s avonds voordat hij naar bed gaat).   Ik probeer dus om hem om 20:30-21:00 op bed te hebben, de ene keer is hij het daar dus echt niet mee eens, en huild alles bij elkaar, en de andere keer gaat hij slapen en wordt hij een half uur later wakker en begint dan dus te huilen.   Laat hem meestal een tijdje huilen, maar helpt allemaal niks.   Meestal is het dan een uur later voordat hij eindelijk lekker gaat slapen, en slaapt dan meestal tot 8:00 uur.   Overdag slaapt hij alleen 's middags nog maar, en dan meestal 2 uurtjes.   Ik snap soms echt niet waar hij al die energie vandaan haald...  
Ik ga begin sept. naar een osteopaat, om te kijken of dat soms helpt...

Groetjes Liesbeth mv Mark (20-7-06)

Mirthe slaapt ook nog steeds dmv bv. Overdag slaapt ze al sinds het begin maar 1 keer ( een half uur soms een uurtje)
Savonds gaat ze om 19.00 met bv naar bed. Vaak komt ze dan om 0.00 weer en daarna om 7.00. Als ze om 0.00 niet komt is het rond 3.00 maar een hele nacht trekt ze niet.

iris gaat altijd om 21.30 na bed krijgt een fles melk 240cc
voorheen werd ze een paar keer wakker en moest ik haar goed leggen ivm de campspreider. omdat ik hierdor mijn nacht rust niet kreeg hebben we de campspreider 2 nachten uit gedaan, en vanaf donderdag heeft ze hem weer aan en nu heeft ze al twee nachten weer door geslapen tot 8uur. dan krijgt ze een fles melk en dslaapt dan door tot een uur of 11.
dan krijgt ze een boterham
om 13.00 weer een boterham
15.00 fruit dan
even na bed een uurtje dan is ze weer wakker.
en dan om 18.00 warm eten
en dan nog een liga savond
en om half 10 een fles melk en na bed.
overdag bied ik haar sap water en melk aan maar drinkt maar een par slokjes.
daarom krijgt ze smorgens en savonds zowieso een fles melk van 240 cc
dan komt ze   op iets meer dan  een halve liter uit op een dag.
groetjes petra

Hoi hoi,

Geen zorgen hoor Marloes over Lyanne,Marieke heeft me verteld dat haar kleine meid geen flesvoeding lust.En Marieke geeft graag borstvoeding,denk dat dat haar in deze moelijke dagen ook troost geeft.

Ons Tess krijgt om 19:15/19:30 de borst en slaapt vervolgens tot 6:00/6:30,zij slaapt vanaf dat ze twee weekjes oud was s'nachts door.Hartstikke luxe hoor.
Heel soms wil ze s'nachts nog weleens drinken,geen probleem hoor.

Liefs Kitty en Tess

Tijn slaapt door sinds hij 2 weken was. Dus we hebben echt geluk, op dat moment kreeg hij trouwens nog borstvoeding en sliep daar ook de nacht op door. Nu wordt hij wel eens wakker omdat hij zijn speentje kwijt is (ligt dan op de grond, anders vindt hij hem zelf) en als hij het speentje dan weer heeft slaapt hij gelijk weer verder.
Dit is zo'n beetje ons ritme:
7.30 boterham en bekertje melk
9.30 sap en een soepstengeltje
daarna slapen, variërend van 45 minuten tot 2 uur
12.30 boterham en bekertje karnemelk
daarna slapen, hij slaapt zo'n 3 uur op een dag, dus die maakt hij dan vol
15.00 fruit en wat drinken
17.30 warm eten (meestal met de pot mee)
tussen 18.15 en 19.00 gaat hij naar bed, ligt er aan hoe moe hij is. Hij slaapt dan tot de volgende ochtend 7 uur.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Mila slaapt vanaf een week of 8 echt de hele nacht door tot +- half 8/8 uur.
We hebben vanaf die week er nog nooit s,nachts uitgemoeten.
wat een luxe he..
groetjes piewie

onze nachten zijn voornamelijk kort Duurdt vaak al lang voordat hij slaapt en dan vindt meneer het wel heerlijk om om 0400 uur 's ochtends nog bij mama en papa in bed te liggen Hoop dat het weer overgaat wordt er eerlijk gezegt behoorlijk vermoeid van
liefs mira

Terug
Bovenaan