hoe zijn jullie nachten?

Tijs slaapt al vanaf 4 weken door. Tijs beweegt veel in zijn slaap en wil dan wel eens klem liggen in zijn bed. Dan huilt hij wat in zijn slaap. Ik of mijn man leg hem dan goed, geef hem zijn speentje en hij slaapt gewoon door. Dat is soms 2 keer per nacht, meestal 1 keer per nacht en soms helemaal niet. Tijs gaat om 19.30 u naar bed en slaapt dan tot tussen de 7.00 en 8.00 u. Hij krijgt om 8.00 u een boterham en een flesje melk, om 10.00 u een fruithap, om 11.30 u een boterham en een flesje melk, dan naar bed, hij slaapt dan tussen de 2 en 3 uur. Als hij wakker wordt krijgt hij een halve liga (1 koek van de 2) met een bekertje sap, tussen 16.30u en 17.00 u zijn warme hap en voor hij naar bed gaat nog 160 water met 4 schepjes. Soms drinkt ie die leeg en soms niet.

Groetjes,
mama van Tijs

Lars slaapt  aal maanden hele nachten door. Om 20.00 gaat hij erin, en om 7.30 er weer uit. De laatste tijd (sinds hij door het huis heen tijgert) merk ik dat hij soms al eerder dan 20.00 moe is. Dus het zal wel naar 19.00 gaan...

Groetjes van Saskia

Ilse is echt een goede slaper. Na een maand sliep ze al de hele nacht door (terwijl ik wel borstvoeding gaf).
De nachten dat we er uit zijn gemoeten omdat madam niet sliep, zijn op 1 hand te tellen.

Ilse gaat rond half 8 naar boven, pyama aan, een flesje pap (goede nacht of pyama papje), in bed en dan slaapt ze van 20.00 uur tot 7.00 uur.

Liefs Jeske

oh wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben die niet doorslaapt!! Milo krijgt naast borstvoeding ook flessen maar laten huilen doe ik echt niet! Hji mag komen knuffelen en drinken wanneer hij wil en ik zit er niet mee

Wat is de betekenis van een nacht ook al weer, of wat behoor je  in die tijd normaal gesproken  ook al weer te doen????? Mmmmm, volgens mij de hele tijd slapen??!! Ik weet het niet meer, want het is me al sinds ik een maand of 5 zwanger was niet meer gebeurd!! Hahaha, ik verbaas me er nog steeds (of steeds weer) over met hoe weinig slaap een mens toe kan. Ook hier is het dus nog steeds halen en brengen.

Groetjes Fonske.

Mijn mannetje slaapt van 19.00 tot 06.00 (ik ben er vroeg uit en maak te veel herrie denk ik want hij roept dan wel) en zaterdag en zondag slaapt hij tot 07.30. ik geloof dat er veel verschil zit in borstvoeding en flesvoeding want toen ik overschakkelde met 3 maanden sliep hij na twee dagen door 12 uur aan eengesloten. 's ochtends sliep hij ook altijd nog twee uur en 's middags 1,5 uur. maar sinds 2 dagen heeft mijn mannetje besloten net als zijn grote zus niet meer te slapen 's ochtends. dat resulteerde vandaag dat hij om 12.30 met zijn boterham in zijn knuistjes wel erg zware oogleden kreeg en maar ging gillen en brabelen om zichzelf wakker te houden. ik heb er van genoten hoor! Als ik mijn kindjes echt uit wil laten slapen geef ik ze 250 ml pyamapapje voor het slapen dan slapen ze 1 uur langer uit. Maar kijk niet te veel naar andere kinderen met slapen je moet maar zo zien. nu kun je nog even van hem genieten ook al is het 's nachts houd het wel zo stil mogelijk. geen schone broek (tenzij poepbroek) somber en monotoon pratendan vind hij/ zij het misschien de moeite niet meer. als het een gezelig keuvelaartje is s nachts maar honger is honger. ik hoor de kinderen alleen bij ziekte, tandjes, poepbroeken of enge dromen en ik ga er met plezier naar toe...... want ik denk maar zo ... ik mag en kan dat...

Terug
Bovenaan