Hoe zwaar wordt jullie kleintje geschat?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Van de week bij verloskundige geweest en volgens haar wordt het geen 'flinke' baby.

5,5 pond haalt ie zeker dus zo'n 6 pond dacht ze, mooi gewicht.

Benieuwd hoe dat bij jullie is

Jacomien
37 weken en 6 dagen

Hij mag nu wel komen!!

Als onze baby met 40 weken geboren wordt zal het ongeveer 3600 gram zijn. Dat zeiden ze aan de hand van de echo die we vorig week hadden. Vanaf nu zal de baby ongeveer 300 gram per week groeien zei ze, maar dat is natuurlijk een gemiddelde....

Groetjes, Mirjam (bijna 37 weken)

Verloskundige denkt aan 6,5 pond.

Ik ben nu 34,2 weken zwanger.

Groetjes
Claudia

tussen de 9-10 pond :p hoop iets minder eerlijk gezegd... maandag heb ik weer groeiecho, hij was afgelopen woensdag al rond de 7 pond. en dan zou ik nog 3 weken moeten exclusief overtijd lopen.

quote: neo86 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-08-2007 17:43:11'));

Hallo allemaal,

Van de week bij verloskundige geweest en volgens haar wordt het geen 'flinke' baby.

5,5 pond haalt ie zeker dus zo'n 6 pond dacht ze, mooi gewicht.

Benieuwd hoe dat bij jullie is

Jacomien
37 weken en 6 dagen

Hij mag nu wel komen!!

laat hem nog maar even groeien is mijn gedachte 5,5-6 pond is een kleine beeb hoor..

de mijne is geschat op 3400 gram bij 40 weken. Maar het is natuurlijk maar een schatting, het kan altijd heel anders uitpakken ,toch.

Met de controle was ik 37 weken en 1 dag. De verloskundige schat de beeb groot in. Nu al zon 7 pond. En dan moet ik nog 2 en een halve week, of misschien nog wel langer....

Terug
Bovenaan