Hoe zwaar wordt jullie kleintje geschat?

Hoi

Bij mij hebben ze vorige week een groeiecho laten maken. Mijn kindje ligt overal goed gemiddeld op de lijn, behalve op gewicht, daar ligt het iets onder en dat vond ze wel vreemd. Ik maak me er niet druk om. Het heeft nog ' weken'   de tijd om zwaarder te worden. Ik gok dat het gewoon netjes een zesponder of zoiets gaat worden..

Groetjes Hanneke 34,6 weken zwanger

Mijn beeb wordt ook geschat op een 6-ponder. Ik ben benieuwd wat het gewicht uiteindelijk wordt. Het lijkt mij namelijk moeilijk inschatten als vk. Je kan het misschien iets voelen, maar beeb kan bijvoorbeeld nog een groeispurt krijgen.
We wachten wel af..

Liefs, Line

hallo allemaal

mijn kindje word geschat op ong 2500gram dus niet zwaar maar zwaar genoeg om mee naar huis te nemen ik loop onder controle bij de gyn omdat ik weinig tot bijna geen vruchtwater heb
dit is mijn tweede en romy woog bij haar geboorte 2400 gram en was 45 cm ook erg klein maar zowel wij als zij heeft hier nooit last van gehad ik baar nu eenmaal kleine kindjes zelf was ik 2700 gram en mijn broer 2000 dus het zit ook een beetje in de genen denk ik
ik vind het wel lief om te zien zo klein en zelf vind ik eigen mening dat jongetjes ook wel lekker mollig mogen zijn en meisjes wat slanker maar is persoonsgebonden
o ja zelf ben ik nu ook niet groot hoor ben 1.70 en weeg nu met de zwangerschap morgen 38 weken 66 kilo ben nu 7kilo aangekomen

sterkte met de laaste loodjes
gr linda mv romy 17 mnd en morgen 38 weken

Ons kindje wordt met de geboorte, dan is ie 38 weken, 8 pond geschat. Tja er was ons al voorspeld dat wij alleen maar flinke kindjes zouden krijgen.

Groetjes, Marlise.

34+4 weken zwanger.

Vandaag weer een groeiecho effe checken of ze de vorige keer het goed hadden, nu moe ik naar het ziekenhuis ervoor..

geen idee ze hebben er nog niks over gezegd morgen ga ik het wel vragen want dan ben ik 35 weken zwanger en aangezien de volgende afspraak pas met 37 weken is en ik van mijn eerste toen al was bevallen..

onze verloskundige durft eigenlijk niet meer te schatten hoe zwaar de kleine wordt. dat hebben ze bij de vorige ook gedaan en ze melde met z'n 2e dat het wel een 7/7,5ponder zou worden en uiteindelijk woog onze zoon net 5pond. dus dat schatten.....?!

Toch denken ze nu wel echt dat hij zeker 7pond zal gaan wegen, maar ja, het blijft een schatting?!

Veel geluk allemaal met de bevalling!

ja een schatting door vanaf buitenaf te voelen zou ik ook niet echt vertrouwen maar met een echo is het iets preciezer te zien en dan zitten te er nog vaak naast, alleen zeggen ze dat ze met de echo meestal ONDER het geboortegewicht zitten maar of dat waar is??

Terug
Bovenaan