Hoe zwaar wordt jullie kleintje geschat?

bedoel je dat ze met een echo vaak te laag inschatten? Ik ben echt benieuwd hoe zwaar ze is als ze geboren word, het zou mooi zijn als ze wat hoger zou zitten, zeker als ze een week eerder gehaald word.

mijn echo vrouw zei dat ze meestal iets (vaak halve pond) eronder zitten omdat het vet slecht te meten is...

Schatting naar aanleiding van voelen aan de buik is al helemaal niet betrouwbaar helaas.

Net weer mijn groeiecho gehad en hij was nu al dikke 7 pond dus ons kereltje is flink, hij had ook een flink gevuld maag en blaas en had waarschijnlijk vaak de hik omdat hij te gulzig is hihi

Mijn vk begint niet aan een schatting. Want dat is het, een schatting, meer niet. Bij onze dochter had ze gezegd dat ze waarschijnlijk  een mooi gemiddeld gewicht had en dat was ook  zo met haar 3400 gram. Nu weet ik het alleen omdat ik met 35 wkn nog een echo heb gehad.
Maar zelf voel ik wel dat deze beeb groter is, we zullen het zien.

Miriam (37+2)

ja je buik is toch ook veel groter nu bij de tweede, ik denk dat het zelf best kan voelen zeker als je al eerder een kleintje gehad hebt. vooral als je dan op je rug ligt voel je ze het beste, ik hoop voor JOU dat ie weer gemiddeld is :p want te klein is niet leuk maar ik vind te groot ook niets (zoals mijn vriend die 10 pond woog, meteen heel het kleine ervan af) is misschien beetje ego om te zeggen (hardop, want ik weet dat heel veel mensen het wel denken) maar 7-8 pond vind ik ook meer dan genoeg voor mezelf als ik eerlijk ben :p

Terug
Bovenaan