Hoe zwaar zijn de januari- en februari babys?

Hallo allemaal.

Nou ben ik toch wel een beetje nieuwschierig. Gisteren stond ik met chris bij de bloemencorso en toen kwam er een andere mama naast me staan. Goed, wij een beetje kletsen over onze zoons, toen vroeg zij hoe zwaar chris was. Ik antwoordde dat chris een flinkerd is, hij is 3 mnd en 3 dagen en weegt 6600 gr!!! Nou deed die mama er nog een schepje bovenop, haar zoon is 2 mnd en weegt 6800 gr!!! Wow..... 't Jochie zag er trouwens prima uit, lekkere bolle wangetjes. Maar nu ben ik wel een beetje benieuwd wat jullie kids zo'n beetje wegen....
O ja, chris is trouwens 63 cm alweer (gaat zo snel, snikje)

groetje van angela, mv chris

Hallo!

Loek is een kleintje, al bij de geboorte. Hij was 3085 bij geboorte, terwijl hij 1wk 3 dgn te laat was. Nu is hij 8 wk 3 dgn.. Hij is recentelijk niet gewogen, maar 2 weken geleden was hij 4080. Ik verwacht dat hij nu ongeveer 4,5 kilo is. Een stuk minder dus dan die van jou....

(en ik vind mijn manneke al zo groot.... 57 cm nu, 50 bij geboorte)

Hoi Angela,
Evi is van 6 januari woog bij geboorte 3400gr en 50 cm, 4 april woog ze 5700 en 59,5cm.
Een paar lekkere bolle wangen, het echte kleine is al weer af vind ik.
Het gaat zo hard!!

groetjes Sonja

Hoi Angela,

Mijn zoon Joshua van 8-2 -07  dus 10 weken oud, of wel 2,5 maand is nu 5500 gram en 57 cm lang. Hij begon met 3100 gram en 50cm. Vind het idd ook erg snel gaan.

grt suuz

Hoi hoi, fenna is op 9 februari geboren (3 weken te vroeg)
en woog 3265 gram en was 48 cm. lang.
Nu is ze 10 weken en weegt 5230 gram en is 57cm. lang.
Groetjes, Alida.

Zo hee, 6800 gram bij 2 maanden ...
Mijn zoontje Seth was afgelopen maandag (3 maanden en 1 dag) 6805 gram. Dus ook wel een flinkerd. Bij geboorte trouwens ook al, toen was hij 4610 gram.
Hij is trouwens 62,5 cm.

Groetjes Femke

Terug
Bovenaan