Hoe zwaar zijn de januari- en februari babys?

Qinq is van 6 febr, en woog toen 3670gr en was 50 cm lang
En  is nu alweer 58cm lang en is bijna 6kilo!
Ze groeit als kool, zo'n lekkere bolle toet!
hahaha

groetjes
Hanna

Hallo,
mijn dochter, Sophie, is van 25 februari. Woog 4120gram en was 51 cm. Vandaag woog ze 4895 gram en is 57 cm.
Mijn kraamverzorgster bleek haar tijdens mijn kraamweek nooit te hebben gewogen. Sophie kreeg bv, hierbij is wegen dus zeker zeer belangrijk.Wij vroegen wel iedere dag of we bij het wegen mochten zijn hoor maar steeds had ze het al gedaan..... Ze schreef overigens wel hele mooi gewichten in in het zorgdossier hoor, aldus haar woog Sophie dag 8 4170 gram.
Toen Sophie  bij 2 weken nog maar 3675 gram woog direct overgegaan op fv. Heel verdrietig het kraamcentrum gebeld en zij vertelden op een gegeven moment dat die kraamverzorgster zelf geen weegschaal had. Toen vielen bij mij alle kwartjes. Een hele hoop elende gehad met fv. Nu gaat alles gelukkig  prima en groeit ze goed. Z zat vandaag precies op het gemiddelde bij het CB.
Groetjes, Anne

...ik heb 't hier al een aantal keer gemeld, maar ik geloof dat mijn zoon tot nog toe  de grootste/zwaarste is?! Mijn lieffie woog bij de geboorte 3930 en na 15 weken ruim 8,5 kg!!! En hij is (gelukkig) ook lang: 70 cm dus op zich goed in verhouding. Bij ons vertelden ze op het cb ook dat ze hem in de gaten wilden houden qua groei enzo, maar eerlijk gezegd neem ik 't met een korreltje zout. Hij krijgt volledige bv, dus de natuur regelt het vast vanzelf wel. Tis alleen beetje jammer dat ie geen echte kleine uk meer is (hij past al in maatje 74 )

hoi

jens woog 3160 bij geboorte en was 49 cm
op de dag erna woog hij 2940, en daar heeft hij 7 dagen op gezeten
nu is hij 11 weken en woog vorige week, 4880 en was 57.5 cm
hij gaat eindelijk groeien, nee gelukkig is hij nog lekker klein
het gaat al snel genoeg

groetjes

Hoi,hoi,
Kaan is op 20 februari geboren en was toen 48 cm en woog 2840 gram. Een kleintje dus. Gisteren moest hij naar het cb voor zijn eerste prikjes (erg zielig hoor) en woog hij maar liefst 5500 gram en was hij 58 cm lang.
Dat in 9 weken tijd,op borstvoeding. Ik was best wel trots eerlijk gezegd.
Groetjes

Hoi!

Hier een lange baby! Jesse is 13 januari geboren en woog toen 4650 gram en was 57 (!) cm lang.  
Inmiddels is hij 14 weken en woog vorige week op het cb 5980 gram en is nu 64 cm. Hij kan nu maatje 68 aan. Zo zijn ze wel erg snel groot!!

Groetjes Kwebbel

Terug
Bovenaan