Hoelang hebben jullie erover gedaan?

<p>Goedenmiddag, </p><p>Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil (eind okt), daarna meteen ongesteld geworden. Zijn er mensen die er meteen zwanger zijn geworden?</p><p>Wij hebben geklust in mijn vruchtbare periode.. En ben de laatste 2 weken misselijk, opgeblazen gevoel en snel hoofdpijn. Hier eerder nooit last van gehad. Als het goed is moet ik morgen ongesteld worden. Gister een test gedaan maar deze was negatief.</p><p>Hoe hebben jullie dit verder ervaren? En hoelang hebben jullie er over gedaan na het stoppen van de pil?</p><p> </p>
 
Hoi!
Wij waren met 3 maanden zwanger na het stoppen met de pil, mijn cyclus was meteen weer gelijk aan voor ik startte met de pil.
Het kan in principe dat je meteen zwanger raakt maar meestal moet je lichaam ontwollen en duurt het dus wel even.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, ik dacht ook elke menstruatie dat ik zwanger was maar voelde ook alles omdat ik het wilde voelen. Toen het raak was wist ik dat direct, wellicht omdat ik begonnen ben met een tweeling. Ik testte positief op de ochtend dat ik ongesteld had moeten worden, ik wilde mezelf niet kwellen met de hele dag wachten of ik wel of niet ongesteld zou worden.
Het belangrijkste is dat het vrijen leuk blogt en geen moeten word! 
Veel succes en probeer ook te genieten van de voorpret ? 
 
 
 
Hoi!
Wij waren met 3 maanden zwanger na het stoppen met de pil, mijn cyclus was meteen weer gelijk aan voor ik startte met de pil.
Het kan in principe dat je meteen zwanger raakt maar meestal moet je lichaam ontwollen en duurt het dus wel even.
Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, ik dacht ook elke menstruatie dat ik zwanger was maar voelde ook alles omdat ik het wilde voelen. Toen het raak was wist ik dat direct, wellicht omdat ik begonnen ben met een tweeling. Ik testte positief op de ochtend dat ik ongesteld had moeten worden, ik wilde mezelf niet kwellen met de hele dag wachten of ik wel of niet ongesteld zou worden.
Het belangrijkste is dat het vrijen leuk blogt en geen moeten word! 
Veel succes en probeer ook te genieten van de voorpret ? 
 
 
 
Ik vond het ontpillen echt vreselijk. Mijn hoofd barsten uit elkaar, en zwanger worden lijkt heel makkelijk maar in werkelijkheid is de kans elke maand maar heel klein. 
Ik ben na 13 rondes zwanger geworden. Helaas een onregelmatige cyclus van 33 tot 46 dagen. De eerste maanden ging het redelijk tot het januari was en ik de eerste echte lange cyclus kreeg. De Clearblue ovulatie testen waren mijn beste vriend vanaf mei.
Het grootste wonder is dat ik morgen 11 weken zwanger ben en vanavond voor de 2de keer de kleine mag zien.
 
Ik ben gestopt met de pil, ongesteld geworden en de eerst volgende maand meteen raak! Ik heb ook een vroege test gedaan voor ik ongesteld moest worden, deze was negatief. Toen ik een week over tijd was dacht ik dat dit door het ontpellen kwam, toch maar een nieuwe zwangerschaps test gehaald en ja hoor: zwanger! Dus eerste rondje meteen raak. De vroege test werkte ook niet bij een vriendin van mij, die ook zwanger is (maar bij de vroege test negatief aangaf). Ik had al 1,5 week een opgeblazen buik, buikpijn, moe en misselijk. Wij hebben woensdag onze eerste echo! Spannend!
 
Terug
Bovenaan