Hoelang hebben jullie erover gedaan?

Ik ben vorig jaar september  gestopt met de pil en eind december begin januari  zwanger geraakt . En mijn zoontje is in september  geboren. 
Ik dacht ook elke ronde dat  het raak  was . Doordat ik symptomen had die ik eerder niet had . Maar je lichaam  kan je goed  voor de gek houden.
Hoe weet je dat je morgen ongesteld met  worden  ?
Je cyclus moet weer op gang komen dus neem aan dat je je cyclus nog niet kent? En je cyclus wat je had voor dat  je de pil slikte hoeft niet hetzelfde te zijn als je cyclus nu. 
Ik zou gewoon je lichaam  de tijd geven te ontpillen.  En er niet teveel mee bezig te zijn.
En wie weet is het sneller raak dan je denkt
Succes met zwanger worden ?
 
Bij mijn eerste duurde het 6 maandjes en bij de tweede gelijk raak. Ik testte bij beide 3 a 4 dagen voor mijn ongesteldheid positief. Vooral bij de eerste had ik bijna iedere maand wel het idee dat het raak was, je wil het zo ontzettend graag dat je lichaam je onwijs voor de gek kan houden. Maar ja... het is nu eenmaal zo freaking spannend!!?? 
 
12 maanden erover gedaan! Nu zwanger van onze eerste!
Wij hebben onderzoeken achter de rug maar alles bleek gewoon super goed in orde te zijn bij ons. Zo zie je maar weer dat je niet altijd iets hoeft te mankeren als het wat langer duurt. 
 
Bijna 2 jaar. Na 1 jaar was ik eindelijk zwanger maar dat werd een miskraam en toen duurde t weer bijna een naar voordat ik zwanger werd. Ben nu bijna 15 weken zwanger! 
 
En leeftijd of gezondheid was niks mee aan de hand. Waren beide 21 toen we begonnen en allebei sportief, gezond etc. Het zegt helemaal niks...
 
Hoi goi, 
mij had direct na het stoppen met de pil een regelmatige cyclus na 1,5 in het ziekenhuis terecht gekomen uiteindelijk na 3,5 jaar zwanger. 
Nu net zwanger van de tweede een jaar zelf geprobeerd maa dat mocht niet baten?
 
lees veel succes verhalen maar het kan ook een lange tijd duren.  Veel succes iig 
 
Eerste keer 1,5 jaar. Toen met 8 wk een missed abortion (me echo 12 wk achtergekomen. 
Toen 2 jaar voor we weer zwanger waren. Toen bevallen van mijn dochter. 
Op 25 jan dit jaar mijn inplanon eruit en eind mei postief getest. 
Bij de 1ste zwangerschap niet bewust bezig. We zouden zien wanneer de tijd rijp was. Daarna wel veel er mee bezig geweest. Lukte maar nietb toen geaccepteerd dat het niet lukte (begin dec) en teste in jan positief. 
 
En nu ook niet mee bezig geweest. We hadden een gezonde meid. En we hadden zo oets van als het lukt lukt het en anders jammer. En toen vrij snel raak. 
 
Terug
Bovenaan