Hoelang hebben jullie erover gedaan?

Hoi hoi,
Jouw symptomen lijken ook op het "ontpillen"  kan je je ook anders door voelen. Ik ben gestopt met pil in maart, en zwanger in juli. In maart verwachten wij ons 1e kindje.
 
Kan snel gaan, lang duren. Bij iedereen is het anders. Ik hoop voor je dat je niet te lang bezig bent.
 
Wij hebben een dochter van 3 jaar en wouden wel weer voor een tweede gaan. Altijd condoom gebruikt en 1 keer niet in onze vruchtbare periode en meteen zwanger! 
 
Hi!
 
wij zijn 3,5 jaar bezig geweest na het stoppen met de pil. Erg veel last van ontwenningsverschijnselen gehad zoals hoofdpijn, buikpijn, misselijk, moodswings en noem maar op.
Na de nodige onderzoeken, operaties en fertiliteitstrajecten zijn we nu 12 weken zwanger door IVF-ICSI.
Testte 5 dagen voor nod midden op de dag positief met een goedkope action test.
al die maanden dat het niet raak was had ik meer ‘zwangerschapsklachten’ dan wat ik nu heb Haha.
Ik ga niet zeggen dat je er niet mee bezig moet zijn want weet als geen ander hoe irritant het is als mensen dat zeggen terwijl je heel graag iets wilt. Zelf voelde ik gewoon heel sterk dat het goed zat nadat het bevruchte zaadje was teruggeplaatst meer voelde ik dan ook niet.
Succes! 
 
Bij mijn zoontje 9 maanden en bij mijn dochter 5 maanden. Nu ronde 2 voor een derde kindje! Eerste keer stoppen pil 29 dagen toen er echt voor gegaan toen cyclus van 38 dagen. Nu zit ik op dag 18 en nog geen positieve ovu test.. dus zal wel even gaan duren? stomme ontpilllen 
 
Ik ben eind juli met de pil gestopt, ronde 5 nu geloof ik. Vind het vreselijk lang duren al weet ik zo goed dat sommigen er zo veel langer over doen! Maar het is gewoon erg spannend!
 
Terug
Bovenaan