Hoelang hebben jullie erover gedaan?

Hoi!
Ik was al 2,5 jaar gestopt. Na een halfjaar was mijn cyclus pas regelmatig.  Op het moment dat we de keuze hadden gemaakt was het met de eerste ronde raak, helaas werd dit een miskraam. Toen op advies 1 x weer ongesteld geworden na de mk. En ook toen was het de 2e ronde raak. Inmiddels 24 wkn.
Hou er wel rekening mee, soms kan je oh zo zwanger voelen en er niets aan de hand zijn. Je lichaam kan je flink voor de gek houden als je iets wilt. Ik had bij de 1ste x na mk ook het gevoel dat zo was maar dat was niet het geval.  En ook het ontpillen kan altijd even duren. 
Als ik je een tip mag geven, test niet voor je NOD. Stel je test wel positief en je wordt gewoon ongesteld kan het ook wijzen op vroege MK die je misschien normaal niet had geweten.  Succes!! en hou er vooral plezier in :D
 
Bij ons zoontje was het direct na het stoppen met de pil raak. Ik dacht vooral dat mijn kwaaltjes bij het ontpillen hoorde, maar toen ik na 33 dagen nog steeds niet ongesteld was, maar een testje gedaan en dat was echt een knaltest.
Nu zijn we bezig voor de tweede en ben ik eind september gestopt. Eerste maand had ik een cyclus van 25 dagen. Nu zit ik op dag 30 en nog steeds niet ongesteld, test op dag 28 was negatief en ik kan pas morgen een test halen, dus hier is het weer spannend. Ik heb wel al een week lang af en toe het gevoel dat ik ongesteld moet worden, maar zo voelde ik een uur later weer niks meer.
 
Wat fijn deze verhalen te lezen. Morgen moet ik eigenlijk ongesteld worden. Stel dat ik niet ongesteld wordt naar hoeveel dagen doen jullie dan de zwangerschapstest? 
 
Hoi!
 
Wij zijn ook eind oktober gestopt met de pil.
en wij zijn er. Rijdsb achter gekomen (mijn NOD) dat wij zwanger zijn. Dus ja in 1x zwanger geworden.
 
groetjes!
 
Ik was al ruim 2 jaar gestopt met de pil. Het heeft vanaf het moment dat we voor een kindje gingen een jaar geduurd. In dat jaar ben ik 6 maanden niet ongesteld geworden, waardoor ik hormonen heb moeten slikken. Inmiddels 19+1 weken zwanger.
 
Ik had direct mijn eigen cyclus weer, maar het heeft bij ons al met al toch nog zo'n twee jaar geduurd voordat ik zwanger werd. Vanwege mijn leeftijd (ik ben 37) gingen we na ruim een jaar het medische molentje in. Hier bleek al snel dat alles in orde lijkt te zijn, maar dat we gewoon pech hadden gehad of dat mijn leeftijd toch een rol speelde. Uiteindelijk ben ik nu zwanger, na 4 IUI pogingen.
 
Wij hebben er 5 maanden over gedaan. Nadat ik gestopt was met de pil direct een redelijk regelmatige cyclus gekregen. Rond de verwachte vruchtbare dagen geklust, maar verder geen ovulatietesten gebruikt. Ik had een week na mijn NOD pas getest omdat ik het eigenlijk helemaal niet verwachtte....
 
Terug
Bovenaan