Hoelang hebben jullie erover gedaan?

Toen ik gestopt was met de pil was ik gelijk in 1x zwanger! 
Nu hadden we besloten voor een 2e te gaan en gelijk weer zwanger. Nu was ik overgens niet aan de pil. Nu 14+2 weken
We hebben wel geluk gehad hoor. Over het algemeen duurt het wel wat langer. 
 
Hoi!
Ik had in juli mijn laatste ''pil' ongesteldheid. En kwam er vorige week achter dat ik nu 5.1 weken zwanger ben.  Voor november hebben wij het nooit onveilig gedaan maar 1x op een november avond wel en resultaat zit daarvan in mijn buik. Snel zwanger worden kan wel echt... Maar hoe het zit direct na de pil weet ik dus ook niet precies. Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
 
3 jaar en medische molen, niks loslaten voor ons was het gewoon de enige mogelijkheid, gelukkig is het bij ons dankzij de medische wonderen nu ook gelukt (25 weken zwanger)
 
Ik was al een jaar gestopt met de pil vanwege medische redenen. Toen wij na een jaar zeiden laten we aankomend jaar gaan proberen, dit zeiden ww in december, hebben we niets meer gebruikt. Wij dachten dat het wel ff zou duren.. ik bleek uiteindelijk al zwanger te zijn met oud en nieuw, begin januari testte ik positief! 
 
Wij zijn ook oktober gestopt. Zat denk ik 10/12 jaar aan de pil.
Mijn eerste ongesteldheid kwam op dag 33..
Had ook allerlei symptomen, maar helaas. Zal toch van t ontpillen zijn geweest.
Op naar ronde 2. 5/6 dec komt mijn ei als t goed is. Ik ga wel eens een ovulatietest proberen om te kijken of het qua dag goed zit waar ik op reken.
Dus klussen geblazen na het weekend!
 
Groetjes en succes!
 
Tsja de 1 is binnen een maand zwanger, de ander doet er langer over..
Ik ben medio september 2017 gestopt met de pil, en helaas nog niet zwanger. Wij hebben over 2 weken daarom een afspraak staan in het ziekenhuis voor nader onderzoek.
 
Terug
Bovenaan