hoelang samen met je vriend\man??

A

Anoniem

Guest
heey meiden
ik vroeg me af hoelang jullie al samen zijn met je man\vriend?
wij zijn namelijk nog helemaal niet zolang samen
heb ook een relatie gehad van bijna 6 jaar en daar wist ik het nooit zeker en nu bij me vriend wist ik al vanaf het begin dat het goed zat
we zijn na 8 maanden gaan samenwonen en wonen nu 3maanden samen en nu dus net met de pil gestopt
erg snel allemaal eigenlijk maar ja ben er zeker van

hoe is dat bij jullie??

xxxx

wij zijn 22 februari 4 jaar samen.
we wonen nu 2 jaar samen

groetjes Carina

Wij zijn 4 jaar bij elkaar en wonen 2,5 jaar samen.
En we hebben een dochter van 1,5 jaar oud. Wij zijn ook snel van start gegaan.
We zijn zeker van elkaar, dus waarom niet? We zijn nu bezig om zwanger te raken van ons tweede kindje.
Gr. van Pam

Hoi,

Wij hebben bijna 2,5 jaar verkering, waarvan we 2 jaar samen wonen.
Als het goed zit, zit het goed he?

xxx

5,5 jaar samen en we wonen 4 jaar samen nu. eerst samen in zijn huis nu een heerlijk huis van ons samen sinds 2 jaar.
ongeveer 1,5 jaar geleden dat we een kindje willen en door mijn ziekte sinds 6 maanden gestopt met de pil!  

Ik ben nu 3 jaar samen met mijn vriend en we wonen nu bijna 2 jaar samen in zijn huis.
Dus eigenlijk ook nog niet zo heel lang.
Maar ook  ik denk dat  als je het gevoel hebt dat het goed zit dan moet je er voor kunnen gaan!
Mijn vriend is 30 en ik ben 28, beide hebben we fulltime een vaste baan en mocht het zo ver zijn  dan ga  ik minder werken.

hoi hoi,

wij zijn ruim 7 jaar samen (ik was 14 toen ik verkering met hem kreeg, jong he ?!?) en nu bijna een half jaar getrouwd. We wonen nu ruim 3 jaar samen.

liefs gridje

Wij zijn na 8 maanden gaan samenwonen. Dat vond iedereen ook snel.

Wij zijn nu na  bijna 11 jaar nog steeds errug gelukkig samen (waarvan 7,5 jaar getrouwd).

Ons eerste kind is nu bijna 3,5 (maar dat was geen keuze, die wilden wij ook wel eerder net als nu een tweede, maar dat levert ook nogal wat pech op....).

Mijn moeder zegt altijd: als het klikt dan klikt het, klikt het niet, dan klikt het nooit.

Terug
Bovenaan