Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
bij ons is het allemaal heel snel gegaan..
we zijn nu 4 jaar samen, en wonen al iets meer dan 3,5 jaar samen.
Binnen een half jaar was ik zwanger (niet gepland) maar dit was een bbz.
en na 11 maanden bij elkaar weer (gepland) zwanger.
Nu gaan we voor nummer 2.
Wij gaan nu 12 jaar samen.
Ik ben toen gelijk bij mijn vriend in getrokken.
En hebben nu een zoontje van 2 jaar!
En ik was eind 17jaar dat ik met hem ging.
Go wat gaat dat snel he allemaal1
Mijn vriend en ik zijn nu 9 maanden bij elkaar. Na 3 maanden gingen we al samenwonen. Dus wij zijn zoiezo al van de snelle acties als jehet zo ziet.
Ook wij hebben besloten om een kindje te "nemen". Het is inderdaad wel snel, maar je voelt zelf helemaal aan of het goed zit. Er zullen altijd mensen zijn die er commetaar op zullen hebben, dat weet ik zeker. Maar buitenstaanders voelen niet wat jij voeld.
Wel wachten wij nog eventjes tot de zomer. Om er helemaal zeker van te zijn. Vanavond heb ik op een kindje van een vriendin gepast van een paar maanden oud, maar moet zeggen: het begint toch wel heel erg te kriebelen!!
Ik ben Chantal 22 jaar en mijn man is 24 jaar,
Wij zijn nu 5 jaar samen, bijna 3 jaar getrouwd, we hebben al een dochtertje van bijna 9 mnd, dus wij waren ook met alles heel vroeg, maar als t gelijk goed voelt, voelt het goed.. toch? Wij zijn nu bezig met de 1ste ronde voor een 2de, en ik had afgelopen zatrdag nacht mn ongie moeten krijgen, maar tot nu toe nog niks! dus erg spannend weer!
Mijn vriend en ik zijn nu 6 jaar samen, na één maand zijn we al gaan samenwonen. We hebben een zoontje van 3,5 jaar, en we zijn flink aan 't klussen voor de tweede. Zelf ben ik 25 en m'n vriend is 32.