hoelang samen met je vriend\man??

Hey.

Mijn man en ik zijn 13,5 jaar samen.
We wonen 9 jaar samen, waarvan we 3 jaar getrouwd zijn.
We hebben een dochter van bijna 3 jaar.

Groeten van Miena.

Hallo allemaal!
Wij zijn in mei 5 jaar samen en 7 maanden getrouwd (nu ook ronde 7 voor ons).
Na 3 maanden zijn we samen gaan wonen maar dat voelde gewoon heel erg goed, blijkt nu maar weer dat je niet teveel van andere mensen moet aannemen. Gelukkig stond iedereen achter ons!!!! Liefs!

hallo allemaal,

Ik ben ruim 11,5 jaar samen waarvan bijna 10 jaar samenwonend en 3,5 jaar getrouwd.
Ik ben 30 en mijn man is 37.
Door bepaalde omstandigheden zijn wij nog niet aan kindjes begonnen, maar als het goed is gaat het nu heel snel gebeuren.
We zijn van plan om 1 april (en dit is geen grapje)  te stoppen met de pil en vanaf 1 mei proberen raak te schieten.
Ik lees nu al geruime tijd mee, maar over een tijdje  ga ik wellicht mee schrijven en reageren op dit forum.

Voor iedereen  veel suc6.

grtjes
Fleur76  

hallo,
ik ben 24 jaar.
in oktober 2004 heb ik mijn vriend leren kennen. We zijn in oktober 2004 gaan samen wonen en februari 2005 hadden we besloten om een kindje te nemen. In november 2005 is onze prachtige dochter geboren. inmiddels is het alweer 2007 en na de zomer gaan we bezig met onze 2e.
groetjes Lisa1982

hai patries.

Nou ik kan je een hand geven ik ben nu sinds 9 maanden samen en sinds was nooit aan de pil woon nu sinds 6 maanden samen en heb daarvoor een relatie gehad van 5 jaar daar wist ik het ook niet zeker Nu weet ik dat wel.
hahahhaa gewoon doen als het goed voelt.en goed zit

gr priscilla

Hoi,

Mijn vriend en ik wonen sinds april vorig jaar samen en we hebben nu zo'n 2 1/2 jaar wat met elkaar. Wij hebben inderdaad ook allebei al een langere relatie achter de rug. Op de een of andere manier voel je dan toch eerder dat het goed zit. Ik ben eind december gestopt met de pil. Snel??   Je moet doen wat je hart je ingeeft...

Liefs,
Jazz

Hoi,

Wij zijn in oktober 10 jaar samen, waarvan 5 jaar samenwonen, nu net 4 maanden in ons eerste koophuis.  We zijn nu 27 en 29 en precies een week met de pil gestopt , dus ik ga dit forumm nog heeeeeel vaak bezoeken denk ik. Het werkt nu al verslavend,

Hoi,

Wij zijn in april 3 jaar samen, waarvan we 2,5 jaar samenwonen.... Ik ben vanuit Groningen naar Limburg verhuisd om bij m'n liefje te zijn!! Heb een half jaar op en neer gereisd ieder weekend, maar dat was ik ook snel zat, vandaar dat we al snel samen zijn gaan wonen. En ik heb er nog geen dag spijt van gehad!! Ben inmiddels wel gestopt met de pil, maar we doen het nog ff rustig aan...

Groetjes,
Chantal

Terug
Bovenaan