hoelang samen met je vriend\man??

hoi hoi  

wij zijn nu 4 jaar samen en daar van wonen wij 3 jaar samen en we zijn 2 jaar getrouwd....en hopen gauw zwanger te worden .............

x tamara

hoi hoi,

wij zijn sinds oktober 5 jr. bij elkaar. en wonen nu drie jaar samen. op de dag dat wij precies 5 jr met elkaar gaan. heeft mijn vriend me mee uit eten genomen. en tijdens het etentje gezecht dat hij graag een kindje met we wou. ik heb toen de strip afgemaakt. en ben toen gelijk in oktober gestopt. we zitten nu in ronde 3. erg spannend allemaal!

xxdd

hoi hoi,

wij waren 30 november 3 jaar samen.
we zijn binnen 3 maanden gaan samenwonen, maar vanaf de eerste week was ik al bijna elke dag bij hem.
hebben eerst een jaar in zijn chalet gewoond en nu twee jaar in het huis wat we samen gekocht hebben.

groetjes kwinty.

Hoi hoi,

Wij zijn 10 jaar samen, waarvan 8 jaar samenwonend en nu 3 maanden getrouwd. Vorig jaar zijn we veel met onze relatie bezig geweest en heeft dat heel erg centraal gestaan in de voorbereiding op ons huwelijk, wat ik heel bijzonder vond. Nu zijn we toe aan de volgende stap en dat is een gezinnetje stichten, hoewel we het allebei nog erg spannend vinden.
zaz

Wij kennen elkaar dit jaar 15 jaar, waarvan 10 jaar getrouwd (daarvoor 2 jaar samengewoond). Hebben 2 meiden (4 en 2 jaar) en gaan nu voor nummer 3.

Wij zijn 13 jaar samen, waarvan 7 jaar samenwonend en 6 jaar getrouwd. We hebben een dochter van 2 jaar, en gaan nu (na een miskraam) voor nummer 2!

Wij kennen elkaar nu deze maand 2 jaar, zijn ongeveer 1 jaar en 10 mnd samen en wonen ander half jaar samen. Snel??? Ja! klopt maar als het goed voelt en goed gaat ??? Laat maar gaan. Allebei vrij lange relatie ervoor gehad dus je weet wel wat je wil en vooral wat je niet wil! En..... het gaat super. bezig voor kindje 1 en trouwen in het voorjaar :)

xxx

Wij zijn al weer bijna 7 jaar samen, wonen daarvan al weer 3 jaar saampies in Canada,  en deze maand 1,5 jaar getrouwd! Time Fly's!!!
En zijn bezig voor ons eerste kindje!!

Groetjes!

Terug
Bovenaan