Hoera!!! Positieve test!

Hesterko

New member
Hoi meiden,
Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal!Gisteren een positieve test, hoera!Volgens m'n eigen berekeningen zou ik 24 december uitgerekend zijn!
Ik heb al een zoontje van bijna 2 en nu dus hopelijk een nieuwe aanwinst in ons gezin!Begin dit jaar een miskraam gehad.Wel super fijn om nu dus weer zo snel zwanger te zijn. Al moet ik wel zeggen dat ik het wel extra spannend vind nu.Hopelijk is de echo straks goed, dan hoop ik dat er wat meer rust en vertrouwen komt.
Zijn jullie ook zo moe en misselijk?Ik hoef niet te spugen, maar heb de hele dat zo'n weeïg gevoel en moet vaak wel kokhalzen.
 
Welkom. Spannend he, zoals je in de andere topics kun lezen vind ik het ook reuze spannend omdat wij 2 jr en 9 mnd gewacht hebben en nu heb ik wat bruine afscheiding. Die eerste weken zijn killing.
Ik merk zelf heel weinig. Heb het alleen heel veel kkkkkoud en mijn borsten zijn opgezet en gevoelig. Geen misselijkheid en ik lust zelfs nog koffie. Dat had ik bij de eerste niet.
Eerst maar even de echo van dinsdag afwachten, hopelijk zie ik dan ene kloppend hartje en mag ik het van mijzelf gaan geloven.
Succes met wachten. Wenser
 
Gefeliciteerd met alle zwangerschappen!
Ik heb gisteren ook positief getest en vind het erg onwerkelijk, wel heel leuk! Tijdens mijn vorige zwangerschappen heb ik alleen meegelezen op diverse fora maar aangezien dit waarschijnlijk mijn laatste zwangerschap is schrijf ik een keer mee.
Ik heb nog geen last van kwaaltjes, kan vast niet lang duren :).
 
Jeetje wenser, heftig! Fijn dat je dinsdag al voor een echo kan! Hopelijk kun je zo'n mooi klein hartje zien kloppen!
Wij moeten nog even wachten, vanmorgen een afspraak gemaakt voor de 25e!
Jij ook gefeliciteerd bula!
Geniet nog even van het kwaaltjes-vrije leven!! ;)
 
Dank voor het welkom :). Hebben jullie een leuke Koningsdag (gehad)? Hier nog steeds weinig kwaaltjes, maar wel een enorm opgezette buik 's avonds. Bizar dat je lichaam direct in de zwangerstand gaat.Hoe gaat het wenser? Nog bloedverlies gehad? en Hesterko, heb je al iets gevonden tegen de misselijkheid?
 
gefeliciteerd Bula en Hesterko!! Leuk dat jullie er bij zijn. En laten we hopen dat het allemaal goed mag komen.
Hoe is het met jullie kwaaltjes? wordt dat al erger of voel je juist nog niets?
Groetjes
 
Ojee...begin me weer zorgen te maken!!
Heeeel klein beetje bloed bij toilet bezoek. Maar zo begon het vorige keer ook voordat het mis ging. Jeetje wat voel ik me nu ff onzeker!! Hoop dat het toch nog goed blijft gaan.
 
Terug
Bovenaan