Hoera!!! Positieve test!

Jakkes Hesterko, hopelijk stopt het en mag je nog goede hoop hebben. Wat kun je dan onzeker zijn hè? Bij mijn vorige miskraam had ik steeds al zo'n onderbuik gevoel.. en toen ik bruinverlies had wist ik meteen dat het fout ging. Nu zegt mijn instinct dat het wel goed zit... (ik heb geen bloedverlies gelukkig) maar toch kun je je zorgen maken. Soms voel ik me echt wel zwanger, maar soms ook helemaal niet. Mijn borsten zijn niet heel pijnlijk, en bij dagen voel ik ze helemaal niet, maar dat had ik ook niet bij de andere twee zwangerschappen die wel goed zijn gegaan. Wel ben ik kouwelijk... en kan 's morgens de tandenborstel niet in mijn mond verdragen. Dan ga ik echt over mijn nek, maar dat is ook per ochtend verschillend hoe heftig die misselijkheid dan is. En heb erg veel borrels in mijn buik... darmen zijn echt van streek. Het is toch allemaal afwachten tot de eerste echo... ik vind die eerste weken maar niks.. je weet niks... soms voel je niks... en je hoopt heel veel...
 
Heserko:is het al geminderd? Ik had ook bruinverlies. twee dagen echt, nog twee dagen een 'waasje'. Maar nu is het rustig. Gelukkig nog 2 nachtjes en dan echo. Hopelijk krijg ik dan wat meer rust.
Sterkte meis, zeker met je ervaring uit het verleden, zal het niet makkelijk zijn.
Hier ook alleen pijn in mijn borsten en kouwelijk. Verder geen klachten. Dat zegt dus helemaal niks.Wenser
 
Bedankt voor de lieve reacties!Voorlopig lijkt het verder rustig.Fijn dat het bij jou ook weer rustig is Wenser!Ben super veel naar de wc geweest om iedere keer te checken, maar voor zover lijkt het allemaal in orde.Ben echt heel benieuwd hoe het op de echo is...duurt nog even, hopelijk blijft het allemaal goed gaan.Wat kun je onzeker zijn he in die eerste paar weken!Ben nog steeds flink misselijk, en ook best moe.Stiekem pak ik 's middags een uurtje om een beetje bij te komen, erg he!

 
Fijn dat het niet heeft doorgezet Hester! Rustig aan maar en het liefst zonder al te veel kwaaltjes, maar wel af en toe een teken dat je zwanger bent.........
 
Fijn Hesterko.... dat geeft weer moed. Ik hoop dat iedereen binnenkort een mooie echo heeft. Ik moet nog wel even wachten. Ik wil pas na week 9 een echo... als die dan goed is zegt dat ook iets voor de toekomst. Als je te vroeg een echo hebt, heb je kans dat het daarna nog fout gaat en ik wil ook niet komen als er nog weinig te zien is. Dus... ik ga nog even geen afspraak maken. Moet toch nog minimaal 4 weken wachten voor ik mag.... grrr... duurt lang!
 
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen.
Ik ben zelf nu 4,5 week zwanger.

Ik heb al last van allerlei kwalen. Pijnlijke borsten, moe, misselijk en buikkrampen.
Wat spannend om jullie verhalen te lezen.
Ook fijn om te lezen dat het weer goed lijkt te gaan hesterko. Ik duim heel hard voor je.

Leuk om op deze manier contact met elkaar te hebben. Hopelijk kunnen we allemaal gezellig een paar maanden met elkaar kletsen
 
Gefeliciteerd myfteria. Welkom. Spannend he, als je net zwanger bent. Pff die eerste 12 weken. Is het je eerste?
GroetjesWenser
 
Terug
Bovenaan