Hoera!!! Positieve test!

Dankje wenser. Vorig jaar februari miskraam gehad bij 7 weken. Dus hoop dat dit zeker mijn eerste gaat zijn.

Ik vind het zeker spannend. Maar merk dat ik dit forum leuk vind. Zo lees je wat ook anderen bezig houdt.
 
Gefeliciteer Myfteria!Jeetje, wat hoor je het toch veel dat er vroege miskramen voorkomen!Hopelijk blijft het voor iedereen goed gaan!Wenser, hoe is jouw echo gegaan?
 
Jij ook gefeliciteerd Marleen.

Dankje Hesterko. Het blijft altijd spannend en afwachten, maar hoop ook voor iedereen dat het goed gaat. We houden elkaar op de hoogte :D
 
Oh met een miskraam achter de kiezen is het nog net allemaal wat spannender. Welkom Marleen, hoeveel weken ben jij inmiddels ;-)
gr.Wenser
 
Dag Allemaal,

Hoe gaat het inmiddels bij iedereen?
Hier gaat alles nog steeds goed. Al heb ik echt veel last van de gewoonlijke kwaaltjes. Maar ach dat neem ik maar voor lief. Ik ben nu al druk bezig met moeders voor moeders. Dat geeft iets positiefs aan de spannende eerste periode.
 
Ik zit nu op de 14 weken. Heb nu wel het idee, na de 12 weken echo, ik mijn zorgen wat meer achterwege kan laten(miskraam in dec)
En merk dat ik nu eindelijk wat minder misselijk ben en wat meer energie.

Hoop dat jullie je goed voelen en straks goede echo's hebben :)
 
Hier gaat alles z`n gangetje! `s avonds wel een weeig gevoel zeg maar en vreselijk moe! Ik hoop dat dat echt wel minder wordt na de 3e maand ofzo want ik heb zo weinig energie.Met de kleine alles goed. Vorige week een echo gehad. Kleine was vreselijk in de weer waardoor ze geen goede meting konden doen. Daarom over 10 dagen nog een echo om alsnog termijn vast te stellen. Ben benieuwd!
Fijn hoor Marleen dat je nu ook wat minder misselijk bent! en wat meer energie!goed bezig hoor Myfteria met moeders voor moeders! Dat is tot 16 weken toch?
Goed weekend allemaal!
 
Terug
Bovenaan