Hoera weer zwanger! (Meer meiden in december?)

Hoi hoi,

Ik ben weer zwanger!! Vandaag 6 weken van spruit nummer 2. We hebben al een dochtertje van net 2 jaar.
Ik ben echt heel blij.
Van de week al een echo gehad (ivm traag werkende schildklier) maar toen kon ze nog niet veel zien, omdat ik minder ver was dan gedacht. (Zij rekenen vanaf eerste dag van laatste ongi, alleen is mijn cyclus 33 dagen, dus ben je minder ver)
28 April 2e echo, hopelijk is dan alles goed!
Ik heb niet veel klachten. Mijn buik veranderd al en ik heb last van mijn bekken, en errug moe maar verder nog geen klachten.
Hopelijk kan ik hier lekker meekletsen totdat mamaclub december ook een feit is (en daarna ook)
Meer meiden die in december uitgerekend zijn?

Liefs Reneke
 
Ik kan me aansluiten!'
Morgen 5 weken zwanger. Ging niet vanzelf. Had geen eisprong dus moest aan de clomid. Dat sloeg goed aan en toen 'meteen'zwanger.
HEb nergens last van verder. Iest gevoelige bosten maar verder voel ik niets. Wel vervelend want dan ga ik me snel zorgen maken. Maandag ga ik de verloskundige bellen om me in te schrijven.
En nu hopen dat het goed gaat de komende maanden!
 
Ik kan me aansluiten!'
Morgen 5 weken zwanger. Ging niet vanzelf. Had geen eisprong dus moest aan de clomid. Dat sloeg goed aan en toen 'meteen'zwanger.
HEb nergens last van verder. Iest gevoelige bosten maar verder voel ik niets. Wel vervelend want dan ga ik me snel zorgen maken. Maandag ga ik de verloskundige bellen om me in te schrijven.
En nu hopen dat het goed gaat de komende maanden!
 
Hallo Reneke en Mo,

Ik ben ook in december uitgerekend., en wel op 6 december als het goed is.
Ik ben erg moe en heb gevoelige borsten en geregeld misselijk. Bij mijn zoontje( bijna4) had ik hier helemaal geen last van.

Ik ben benieuwd.

5 mei hebben we de eerste echo om te zien hoe ver ik in werkelijkheid ben.

Genieten maar...

tot snel

mama te be 2010(houd mijn naam nog even geheim, je weet niet wie hier allemaal meeleest..haha)
 
Hallo Reneke en Mo,

Ik ben ook in december uitgerekend., en wel op 6 december als het goed is.
Ik ben erg moe en heb gevoelige borsten en geregeld misselijk. Bij mijn zoontje( bijna4) had ik hier helemaal geen last van.

Ik ben benieuwd.

5 mei hebben we de eerste echo om te zien hoe ver ik in werkelijkheid ben.

Genieten maar...

tot snel

mama te be 2010(houd mijn naam nog even geheim, je weet niet wie hier allemaal meeleest..haha)
 
Hey meiden!

(ben nieuw hier)Ik ben ook uitgerekend in december en superblij met dit kleine wondertje. Ik zit nu in week 6. En heb ook nog niet zoveel klachten. eigenlijk heel fijn maar het liefst heb je toch de echte zwangerschapskwaaltjes als een soort bevestiging he? Maar misschien komt het allemaal nog en moeten we maar genieten :)
Iedereen een hele fijne zwangerschap!

groetjes :)
 
Hey meiden!

(ben nieuw hier)Ik ben ook uitgerekend in december en superblij met dit kleine wondertje. Ik zit nu in week 6. En heb ook nog niet zoveel klachten. eigenlijk heel fijn maar het liefst heb je toch de echte zwangerschapskwaaltjes als een soort bevestiging he? Maar misschien komt het allemaal nog en moeten we maar genieten :)
Iedereen een hele fijne zwangerschap!

groetjes :)
 
Hey meiden van harte gefeliciteerd!!!!

@ kimmutje, ik snap dat je graag een bevestiging wilt hebben, wellicht in de vorm van een kwaaltje....

Over een paar weken praat je misschien wel anders ;) haha

Geniet van jullie goede nieuws, en van het 'nog geen' kwaaltjes hebben!

LIefs H
September mama
 
Terug
Bovenaan