Hoera weer zwanger! (Meer meiden in december?)

@ chanel

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Had ondertussen ook al een topic gestart over die bloeding en daar kreeg ik idd veel verhalen over dames die hetzelfde hebben meegemaakt en ondertussen al zoveel maanden zwanger zijn of zelfs al bevallen van een gezonde baby, bedankt voor je reactie, we gaan maar uit van het beste!

Groetjes
 
@ chanel

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Had ondertussen ook al een topic gestart over die bloeding en daar kreeg ik idd veel verhalen over dames die hetzelfde hebben meegemaakt en ondertussen al zoveel maanden zwanger zijn of zelfs al bevallen van een gezonde baby, bedankt voor je reactie, we gaan maar uit van het beste!

Groetjes
 
Hallo Dames en Reneke!!!

Ook ik ben zwanger!!! Van nummer 3. Ik heb tot nu toe nog helemaal geen last van kwaaltjes. Ik heb zelfs gisteren nog een test gedaan om te zien of die nog steeds positief zou zijn, nou dat was het, binnen 10 sec. dus nog steeds zwanger. Vreemd hoor, bij de vorige twee was ik met deze tijd al erg misselijk en voelde ik mijn baarmoeder veel, en nu helemaal niets.
Ik ben trouwens 7 december uitgerekend. En ook hier riep mijn oudste dochter van 4 twee dagen na de test, mama wat zit jouw buik vol, daar zit een baby in he! Maar we bevestigen het pas als we een goede echo hebben gehad.
Nu maar wachten op het december mama forum, dat kletst wat makkelijker.
 
Hooooi Allemaal!

Ik ben vandaag 7 weken zwanger! We denken dat ik 6 december uitgerekend ben. Maandag de 26ste april heb ik mijn eerste echo int ziekenhuis. (het ging allemaal niet zo makkelijk, ook clomid gebruikt).

Reisa: grappig dat je oudste dochter dat zei!!!!
 
hallo dames,

ook ik ben uitgerekend in december. namelijk 15 december. ik heb al een dochter van 1 1/2 jaar.
voel me anders dan mijn eerste zwangerschap. nu af en toe over de hele dag misselijk gevoel, en ik kan nu al niet meer mijn eigen broeken aan. dus de zwangerschaps kleding maar van zolder gehaald.

9 mei de eerste afspraak en echo bij de verloskundige. kijk hier echt naar uit,

tot gauw dames,

liefs pietje
(dit is niet mijn echte naam, je weet inderdaad maar nooit wie dit leest.
 
Wat leuk om al zoveel reacties te lezen. Enne Reisa, wel heel leuk je hier ook weer te zien, nogmaals gefeliciteerd!

Wij waren nu 3 maanden aan het klussen voor een tweede. Zal je net zien, ben je druk in de weer, denk je er niet veel aan, en december vind ik toch ook lastige tijd voor kinderen, raak je zwanger!
Ik ben echt superblij.
Maar stiekum maak ik me toch beetje zorgen hoe het nu moet met al die sint en kerst feesten.
Maar dat zal zich wel vanzelf wijzen allemaal.

Als ik aan mijn dochter vraag wat er in mama's buik zit roept zij: Poes of Puzzel! Hahahaha

Meiden, allemaal van harte gefeliciteerd! Enne geen kwaaltjes is ook wel erg fijn, hoeft niks rots te betekenen!
Geniet ervan.

Liefs Irene
 
hey ,
Eindelijk meer december mama `s!
Gefeliciteerd allemaal !
Ik ben 2 december uitgerekend van onze tweede .
Vind het allemaal net zo spannend als bij onze eerste !

groetjes mirjam
 
hey ,
Eindelijk meer december mama `s!
Gefeliciteerd allemaal !
Ik ben 2 december uitgerekend van onze tweede .
Vind het allemaal net zo spannend als bij onze eerste !

groetjes mirjam
 
Terug
Bovenaan