Hoera weer zwanger! (Meer meiden in december?)

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag intake bij verloskundige gehad.
Ik heb afspraak voor over twee weken voor echo maar ze heeft nu ook echo gemaakt.
Wel weer bijzonder om te zien.
Ik ben uitgaande op de echo 6 december uitgeteld.
Over twee weken heb ik nog gewoon weer een echo.
Iemand van jullie ook al een echo gehad?

Groetjes
 
Hoi Reisa,


Jij kijkt ook uit naar de echo, he?!
Jammer dat niet alle verloskundigen een echo maken!

Even een vraagje over jouw eerdere miskraam.

Heb jij daarbij verder geen helder bloed verloren?
Alleen bruine afscheiding gehad?
Ik heb al zo'n twee weken last van die onsmakelijke afscheiding (sorry). Niet elke dag, maar om de dag ongeveer.
Wel gister nog een extra test gedaan en ben natuurlijk nog zwanger, maar dat kan ook niet anders met dat hormoon in je lijf.
Ik heb zoveel verschillende verhalen gehoord, dat ik de verloskundige niet gebeld heb.
3 mei heb ik echo...dus kan alleen afwachten.
Ik heb ook veel lage buikpijn steken...Pfff, ik ben zo ongerust!!

Liefs x
 
Hoi Reisa,


Jij kijkt ook uit naar de echo, he?!
Jammer dat niet alle verloskundigen een echo maken!

Even een vraagje over jouw eerdere miskraam.

Heb jij daarbij verder geen helder bloed verloren?
Alleen bruine afscheiding gehad?
Ik heb al zo'n twee weken last van die onsmakelijke afscheiding (sorry). Niet elke dag, maar om de dag ongeveer.
Wel gister nog een extra test gedaan en ben natuurlijk nog zwanger, maar dat kan ook niet anders met dat hormoon in je lijf.
Ik heb zoveel verschillende verhalen gehoord, dat ik de verloskundige niet gebeld heb.
3 mei heb ik echo...dus kan alleen afwachten.
Ik heb ook veel lage buikpijn steken...Pfff, ik ben zo ongerust!!

Liefs x
 
Hallo allemaal! Mag ik me ook bij jullie voegen?! Ik ben ook zwanger van ons 2e kindje (heb een zoontje van ruim 1,5 jaar) en ben uitgerekend op 8 december! Inmiddels al 4 goede echo's gehad (ivm eerdere miskramen) en tot nu toe doet de kleine het gelukkig hardstikke goed! Ik blijf het wel enorm spannend vinden hoor.....
 
Terug
Bovenaan