Hoera weer zwanger! (Meer meiden in december?)

Hey meiden van harte gefeliciteerd!!!!

@ kimmutje, ik snap dat je graag een bevestiging wilt hebben, wellicht in de vorm van een kwaaltje....

Over een paar weken praat je misschien wel anders ;) haha

Geniet van jullie goede nieuws, en van het 'nog geen' kwaaltjes hebben!

LIefs H
September mama
 
Hey meiden,

Ook ik ben uitgerekend in december (7 december). Ik ben morgen 7 weken zwanger, en omdat ik afgelopen week een klein beetje bloed heb verloren (wat bruine afscheiding) heb ik komende vrijdag een vroege echo om te kijken of het hartje klopt en of het 'formaat' een beetje overeenkomt met de lengte van mijn zwangerschap. Gelukkig is m'n afscheiding ondertussen weer helemaal helder, dus was 't waarschijnlijk innesteling, maar ben toch erg onzeker op 't moment dus zal blij zijn als het vrijdag is!

Groetjes

 
Hey meiden,

Ook ik ben uitgerekend in december (7 december). Ik ben morgen 7 weken zwanger, en omdat ik afgelopen week een klein beetje bloed heb verloren (wat bruine afscheiding) heb ik komende vrijdag een vroege echo om te kijken of het hartje klopt en of het 'formaat' een beetje overeenkomt met de lengte van mijn zwangerschap. Gelukkig is m'n afscheiding ondertussen weer helemaal helder, dus was 't waarschijnlijk innesteling, maar ben toch erg onzeker op 't moment dus zal blij zijn als het vrijdag is!

Groetjes

 
Hoi allemaal,

Ook ik ben uitgerekend in decemeber (6 december). Beetje last van mijn darmen, en heel erg last van mijn borsten. mijn zoontje van bijna 4 liep al voor dat ik een test gedaan had rond met de melding dat hij een broertje krijgt van sinterklaas. Afwachten maar.

Groetjes
 
Hallo!!

Ik ben ook uitgerekend in december (16e). We weten het pas vanaf maandag jl. Eind februari gestopt met de pil, omdat we graag een kindje willen (het ons eerste kindje!). We hadden het nu nog niet echt verwacht, maar het was dus meteen de 1e ronde raak ;)

Ik ben 's ochtends erg misselijk en de hele dag erg moe. Maar ik vind het wel allemaal super leuk :D
 
Hallo!!

Ik ben ook uitgerekend in december (16e). We weten het pas vanaf maandag jl. Eind februari gestopt met de pil, omdat we graag een kindje willen (het ons eerste kindje!). We hadden het nu nog niet echt verwacht, maar het was dus meteen de 1e ronde raak ;)

Ik ben 's ochtends erg misselijk en de hele dag erg moe. Maar ik vind het wel allemaal super leuk :D
 
Hallo

Ook ik ben zwanger en in december uitgeteld.
Ik ben zwanger van ons derde kindje.
Ben dinsdag 7 weken zwanger.
Voel moe goed, wel moe en af en toe misselijk maar ja dat hoort erbij.

Nogevenanoniem: Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap ook een bloeding gehad en was toen ook bang dat het niet goed ging.
Maar het schijnt heel erg veel voor te komen.

Groetjes
 
Hallo

Ook ik ben zwanger en in december uitgeteld.
Ik ben zwanger van ons derde kindje.
Ben dinsdag 7 weken zwanger.
Voel moe goed, wel moe en af en toe misselijk maar ja dat hoort erbij.

Nogevenanoniem: Ik heb tijdens mijn tweede zwangerschap ook een bloeding gehad en was toen ook bang dat het niet goed ging.
Maar het schijnt heel erg veel voor te komen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan