Hoera weer zwanger! (Meer meiden in december?)

hoi allemaal

ook ik ben als het goed is uitgeteld in december, al is het nog niet zeker, omdat ze bij de vorige echo niet genoeg konden zien,
na een vage hartslag vonden ze dat ze het gewoon na 2,5 week nog eens gingen bekijken

wat nu as dinsdag gaat gebeuren

ik heb een dochter uit 2001 en een zoon uit 2006
deze zwangerschap valt me vrij zwaar, omdat ik direct met bloedverdunners moest beginnen.

xx to you all
 
Heej Reisa,

Poef, nu krijg ik het ook wel even warm.
Jij zegt dat je ook last hebt van wat bruine afscheiding. Jij houdt rekening met een dreigende miskraam, dat klinkt logisch. Maar ik heb via via weer gehoord dat het gewoon heel vaak voorkomt en het niet meteen wil zeggen dat het mis zal gaan.
"Er wordt natuurlijk wel geklust in je buik"!
Maar jij hebt vergelijkingsmateriaal, dat kan gunstig zijn, maar ook angst veroorzaken dus.
Misschien heb je nu gewoon een hele rustige zwangerschap voor de boeg, zonder kwaaltjes.
Dat zou super zijn!!!

Heej Becx,

Een vage hartslag is toch al een klein goed beginnetje?
Maar je hebt dus ook 2,5 week op je tenen moeten lopen. Onzekerheid over de goede afloop.
Morgen is het zover!!!
Ik hoop dat je ontzettend goed nieuws krijgt en ook jij een officiele decembermama mag zijn!!!

Liefs xxx

Reneke;
Goed dat je lekker rustig aan hebt kunnen doen afgelopen weekend!!! Ode aan je man!!!
A.s. woensdag heb je weer een echo, toch???
Spannend, hoor. Maar het komt vast en zeker goed.
Daar moeten we vanuit gaan!
Ik kan ook echt niet meer wachten op mijn echo.
Gewoon bevestigd krijgen dat alles goed is!!
Dan lekker een begin maken aan het genieten.
 
Oooh wat zijn er toch veel mama's die in december zijn uitgeteld.
Maar oooh wat gaan de dagen ook voor mij zoooooo langzaam kijk ze het liefst vooruit!!
Die 12 weken blijft toch de magische grens, vind het allemaal heel spannend.
Bij de eerste had ik helemaal geen "angst" dat het wel eens niet goed af zou kunnen lopen. Nu heb ik dat wat meer, gelukkig heb ik er geen aanleiding voor dat is dan wel weer positief.
12 mei gaan we voor het eerst naar de vk als het mee zit krijgen we ervoor onze eerste echo, anders vlak erna dus wel spannend maar kijk er heel erg naar uit.
Hoe is het verder met jullie kwaaltjes........?
Hier valt het alles mee, heel af en toe een beetje misselijk, wel erg moe en erg pijnlijke borsten dus geen klagen.
Wel begint mijn buik al te groeien ik pas mijn broeken niet meer ;)
Had ik bij de eerste ook al alleen toen pasrte ik met 10 wkn mijn broeken niet meer, nu dus was eerder.
Ik ga genieten want het is zo speciaal allemaal!

groetjes Louise
 
Knibbelknabbel, ik heb eerder een miskraam gehad en toen had ik ook bruine afscheiding. En dat was het enige. Aan de andere kant had ik dit ook bij de zwangerschap van mijn tweede dochter en dat is wel goed gegaan.
Vandaag de eerste afspraak bij de verloskundige en ik hoop dat ik snel een afspraak kan maken voor een echo, dat doet mijn verloskundige niet zelf. Dan weten we meer.
 
Knibbelknabbel, ik heb eerder een miskraam gehad en toen had ik ook bruine afscheiding. En dat was het enige. Aan de andere kant had ik dit ook bij de zwangerschap van mijn tweede dochter en dat is wel goed gegaan.
Vandaag de eerste afspraak bij de verloskundige en ik hoop dat ik snel een afspraak kan maken voor een echo, dat doet mijn verloskundige niet zelf. Dan weten we meer.
 
Hoi Iedereen,

Ook ik wordt een decembermama. Ik verwacht mijn eerste kindje rond 21 december. 10 mei moet ik voor het eerst naar de verloskundige en 25 mei mijn eerste echo. Het was niet echt gepland, maar het is zeer welkom. Ik heb veel last van vermoeidheid en eetbuien. Ook mijn bosten doen best wel veel pijn. Voor mijn gevoel gaat alles goed met kindje (daar moet je ook maar op vertrouwen toch?)
 
Hoi Iedereen,

Ook ik wordt een decembermama. Ik verwacht mijn eerste kindje rond 21 december. 10 mei moet ik voor het eerst naar de verloskundige en 25 mei mijn eerste echo. Het was niet echt gepland, maar het is zeer welkom. Ik heb veel last van vermoeidheid en eetbuien. Ook mijn bosten doen best wel veel pijn. Voor mijn gevoel gaat alles goed met kindje (daar moet je ook maar op vertrouwen toch?)
 
Hallo allemaal,

Ik heb vandaag intake bij verloskundige gehad.
Ik heb afspraak voor over twee weken voor echo maar ze heeft nu ook echo gemaakt.
Wel weer bijzonder om te zien.
Ik ben uitgaande op de echo 6 december uitgeteld.
Over twee weken heb ik nog gewoon weer een echo.
Iemand van jullie ook al een echo gehad?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan