hoevaak draait de wasmachine?

Hoi Debby,

Wij draaien inderdaad een roze was met alleen maar kleren van Marissa, maar dat is omdat Marissa bijna alleen maar roze kleren heeft . Ik heb dus alleen van haar roze kleren al een machine vol. Vandaar. Haar witte kleren was ik wel met de onze omdat ze daar geen hele machine van heeft.
En nog een hele fijne vakantie he. Geniet er van en laat nog wat van je horen

groetjes Linda

Ik was vooral in het weekend en 's avonds we hebben namelijk nachtstroom.
Mijn was ziet er als volgt uit:
1 roze, rood, oranje
1 blauw, groen, geel
1 donker
2  wit
1 beddegoed (1x p2w)
verder wordt er op dinsdagavond een was gedraaid en op donderdag (sportkleding gaat allemaal bij elkaar in)
Aan strijken heb ik ook een hekel, dus dat stel ik steeds uit, net als opvouwen. Maar goed moet toch een keer gebeuren he?

succes ermee dames

groetjes daan

hoi hoi,

wij zijn met z`n drietjes en ik was ook
maar een keer per week en dan meestal  
drie of vier  wassen....
soms was ik tussendoor nog wel eens een enkel wasje..
nu heb ik er vanwege de vakantie een stuk
 of 7 maar dat is gelukkig maar eenmalig...

groetjes mascha

Dit is een onderwerp naar mijn hart,aangezien ik er net over zat te denken hoe anderen dat doen.

Wij wonen hier met zijn vijven (2 volw. +3 kids van 8,6 en1 jaar) en de wasmachine draait elke dag minimaal 1 keer meestal om de dag een tweede keer.En we hebben een wasmachine van 7,5 kilo.Sinds kort sta ik 's avonds te vouwen en te strijken,want mijn dag is te kort,maar eigenlijk is dit tegen mijn gevoel in.Hoe doen jullie dit?Dit doen waar Joyce bij is werkt niet,want dan wil ze constant aandacht en als ze dat niet krijgt trekt ze al mijn werk weer omver.
Toch jammer dat ze 's morgens niet meer slaapt!
We hebben trouwens geen droger en moet ik dus ook elke keer alles ophangen,maar dat is weer goed tegen hangarmen.

Groetjes Jessica

Owh jezus wat ben in dan verschrikkelijk zuinig, of ik hem gewoon weinig was. Hier wassen we altijd in het weekend, want ik heb dan goedkoper stroom, wordt aan de centjes gedacht hier.

In het weekend heb ik altijd

1 handdoekenwas
1 lichte was
2 donkere wassen

en dat was het dus eigenlijk

Het beddengoed doe ik wel altijd apart, maar als ik zo lees hebben wij wel weinig was zeg! Maar ik moet wel zeggen dat wij beide een uniform voor ons werk dragen en dat scheelt behoorlijk!

Maar ben verder niet zo van de kleuren onderscheiden, rood gaat soms weleens met de lichte was mee, tot grote ergenis van mijn moeder, maar ik geef er dus niets om...om nou voor 3 shirtjes apart de machine aan te zetten vind ik nou echt zonde...of er dwaalt nog een witte sok die ineens met de donkere was mee gaat....en geloof het of niet....maar bij mij verkleurt het dus niet. Ik was alles op 30 graden en op een verkort programma, alleen echt de smerige dingen gaan hoger en op aan lang programma!

Groetjes
Angel

Hallo

Ik denk dat wij ongeveer 6/7 wassen in de week doen. We zijn met z,n vieren...

De broeken van de kleine kunnen meestal wel 2 keer aan, shirts gaan echt maar 1 keer aan en dan meteen in de was. De oudste is een knoeierd en houdt van vies < bijna 5   jaar > dus die doet meestal ook maar 1 dag met een broek. Verder gooi ik rood vaak met een restje zwart in de was. Meestal hebben we ongeveer 2 zwarte wassen, 1 rode was, 1 witte was en 2 a 3 gekleurde was < ligt aan evt beddengoed of niet > In de droger doe ik alleen handoeken en werkshirts van manlief. Soms nog een spijkerbroek en onderbroeken en hempjes van de kids. Ik denk dat de droger 2 keer per week draait.

Groeten Kirsten

hoi

Nou ik dacht idd ookal bij het vorige topic rompers, dat sommige er maar 7 hebben, ik heb ze geteld en heb er wel ongeveer 23 ( lange mouwen, korte mouwen en geen mouwen) Maar ondanks dat was ik wel bijna elke dag!   En mn mand is altijd wel vol, dus hoe anderen het doen weet ik niet. De bedden doe ik elke week, handdoeken doen we ook 2 keer mee we zijn trouwens maar met z'n 3tjes, dus hoe dat gaat als ik een groot gezin heb? hahaha weet ik niet. En over dat strijken dat doe ik ook s avonds wat jayden wil ook teveel aandacht hebben en dat lukt dan allemaal niet en als ie slaapt kan ik ook lekker in 1 keer door gaan. Dit doe ik trouwens 1 keer in de week, maar ben dan wel ongeveer 1 a 2 uur zoet ermee.....

xxxjes

VEEL TE VAAK!

Echt af en toe word ik er gek van... Ik denk dat ik wel 10 wassen heb per week (5 kilo wasmachine)
Moet zeggen dat mijn man en ik allebei redelijk grote kleding hebben. En Feline die moet echt elke dag nieuwe kleding aan, want ze eet haar avondeten gedeeltelijk zelf, dus het zit dan helemaal onder.
Verder doe ik wel 2 keer met mijn handdoek. Maar ik zweet heel erg dus ik kan een shirtje echt maar 1 dag aan. (iemand nog tips tegen zweten, GRAAG!!)

En het vouwen vind ik niet erg. Maar strijken..... wie heeft verzonnen dat kleding glad moet zijn...... zeker een man hahahah

groetjes Maris

Terug
Bovenaan