hoevaak draait de wasmachine?

zowel de wasmachine als de droger gebruik ik iedere dag en meerdere keren....

het lastige is dat ik ze niet allebei tegelijk kan gebruiken dus duurt het lang voordat het daadwerkelijk weer schoon in de kasten ligt.
ik het idee om een groep naar boven door te trekken zodat ik beide machines tegelijk kan gebruiken. lijkt me erg fijn! weet iemand dat of dat kan? allebei op een andere groep, zodat de stoppen niet doorslaan??

ehhh, strijken doe ik als puck haar middagslaapje doet of als ze 's avonds op bed ligt, dan hoort ze me nog rommelen en dan slaapt ze beter in. als ik direct naar beneden ga is het brullen :(

als ik opeens heel veel was heb wil mijn moeder nog wel eens een wasje bij haar draaien.... :)

@Debby

ER bestaat een speciaal stekkerblok wat je tussen de wasmachine en de droger kan doen. Als de wasmachine dan klaar is met verwarmen gaat de droger aan. Zo gebruik je niet teveel stroom.

Groetjes van Marloes

er word heel wat gewassen zeg.

wij wassen de kleren eigenlijk alleen in het weekend (goedkope stroom) en dat is vaak 1 keer donkere was, 1 keer alle gekleurde was bij elkaar in. aan sorteren doe ik niet afgeven doet het ook eigenlijk nooit. en eens in de 2 weken was ik alle witte kleren van vera en mij en soms wat van mijn man. dat is een halve wasmachine.
en ja dan de handoeken en onderbroeken prut...uuh dat was ik ongeveer om de dag dus dat is....3 tot  4 keer. dus met zn drieen wassen we best wat af

Hoi!

Wij zijn met ons 3 tjes en ik was eigenlijk zoals het uitkomt.
Ik kom toch zeker op 5 machines in de week.
Het bed van ons wordt om de week verschoond en dat van Luuk 1x per week,soms 2 x per week.
Ik heb geluk dat mijn moeder hier komt oppassen   2x per week en dan strijkt ze meestal ook alles weg.
Als ik het beddengoed heb gewassen,dan leg ik het meestal daarna meteen weer op,hoeft het niet gestreken te worden...zie je echt niks van!
Verder strijk ik echt bijna alles,zels hydrofiele luiers en theedoeken...

Wat een werk he??
Liefs,Sindy

Hoi hoi,

Ik was ongeveer om de dag een keer. De ene keer witte was, de andere keer bont.
Op mijn part time dagen of in het weekend willen het nog wel eens wat meer wassen zijn. Wij hebben niet zo'n grote wasmachine dus vandaar.
De handdoeken, rompers en beddengoed gaan ook in de droger, de rest hang ik op.
Wij zijn overigens met zijn drietjes.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

quote: Jada85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2008 22:23:26'));

hoi

Nou ik dacht idd ookal bij het vorige topic rompers, dat sommige er maar 7 hebben, ik heb ze geteld en heb er wel ongeveer 23 ( lange mouwen, korte mouwen en geen mouwen) Maar ondanks dat was ik wel bijna elke dag!   En mn mand is altijd wel vol, dus hoe anderen het doen weet ik niet. De bedden doe ik elke week, handdoeken doen we ook 2 keer mee we zijn trouwens maar met z'n 3tjes, dus hoe dat gaat als ik een groot gezin heb? hahaha weet ik niet. En over dat strijken dat doe ik ook s avonds wat jayden wil ook teveel aandacht hebben en dat lukt dan allemaal niet en als ie slaapt kan ik ook lekker in 1 keer door gaan. Dit doe ik trouwens 1 keer in de week, maar ben dan wel ongeveer 1 a 2 uur zoet ermee.....

xxxjes

Dat was ik met maar zeven rompers. Blijkbaar is Stijn niet zo'n smeerpoets want ik hoef maar heel af en toe een schone extra aan te doen. Verder krijgt hij elke dag een schone romper aan. Hoeveel setjes kleding hebben jullie kinderen? Ik denk dat Stijn drie korte broeken heeft en vijf lange en een stuk of vijf shirtjes/bloesjes met korte mouwen en drie met lange mouwen en de kast is nooit leeg.

Groetjes van Marloes

Ik denk dat bij ons de wasmachine een keer of zeven draait per week.
Meestal verspreid over 2 dagen.
Zoveel mogelijk laat ik de was buiten drogen scheelt in energie en ruikt nog lekker ook.
Beddengoed is bij ons elke week
Het is een klus waar nooit een einde aankomt.
Elke keer als je alles wegehebt je kijkt 'sa vonds in de wasmand en alweer halfvol.
Maar even een iets om je aan op te beuren.

Ik werk in een woonvorm waar ongeveer 28 mensen wonen.
Denk dat er daar op een gemiddelde dag 10 tot 12 wassen worden gedraaid.
En nog meer als ze spontaan ineens besluiten allemaal het bed vast te verschonen want dan hoeft dat van de week niet meer.
alleen de handdoeken is daar al minstens 2 wasmachines per dag.
En dat heb ik het over die licht industriele.

Dus ach dan valt dat mandje bij mij wel weer mee

Het is bij ons heel verschillend hoe vaak de wasmachine draait. Ik probeer nu zoveel mogelijk weg te wassen op de dagen dat ik vrij ben. Bijv. zoals vandaag, heb 4 wassen gedraaid. Nagenoeg alles gaat bij mij de droger in, puur omdat ik te lui ben om het weer naar beneden te sjouwen en op te hangen. Of het moet echt stralend weer zijn dan wil ik het nog wel buiten hangen want dan is het toch zo droog.

P.s. voor Debby1975, wij hebben ook 2 verschillende groepen op zolder zodat de wasmachine en droger wel tegelijk kunnen draaien, scheelt weer tijd.

Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan