Hoevaak getest?

A

Anoniem

Guest
Mijn mond valt dus gewoon open hier. Ik lees bij Marieke dat ze 4 keer heeft getest, bij Lonneke 7!!! x getest. Toen ik bezig was hadden we 1 test gedaan, en toen was het meteen klaar als een klontje. Die dingen zijn zo betrouwbaar.

Maar goed, hoevaak hebben jullie allemaal getest voor je het geloofde?

Hoi hoi,

wij hebben helemaal geen test gedaan, ik ging naar t ziekenhuis omdat mijn menstruatie al bijna een half jaar uitgebleven was (ik was gestopt met de pil in aug. en wilde graag een spiraaltje laten plaatsen, daar voor moet je dus eerst zelf ongesteld worden, voordat dit kan.) Ze heeft mijn hormonen geprikt en toen bleek ik 8 weken zwanger te zijn!!!! Dit lag nog niet echt in de planning. Ik studeer nog en we zouden dit jaar gaan trouwen. Hmmmm, nou het was echt meer dan welkom! Ik studeer nog steeds en we zijn vorig jaar getrouwd. Het bevalt me prima zo jong moeder te zijn! Ik ben bijna 25.

Liefs Maaike (gelukkige mv Twan 8,5 mnd)

Ps, ik zou hooguit 2x een test doen voor de zekerheid.

Hoi,

Met Hjerre vorig jaar 2005, had ik 1 keer getest. Midden in de nacht. Eerder durfde ik niet.....omdat het streepje onwijs licht was ben ik direct op mijn mannetje gesprongen ( die heerlijk sliep) en duwde hem de test onder zijn neus met de woorden: ben ik nu zwanger of niet? Hij keek half versuft naar de test en zei: ' ja ik kan het.."   en sliep verder....hahahhaha. Om een paar tellen later klaarwakker te worden.. Twee dagen later op de echo bleek dat ik al 12 weken zwanger was!

Met dit kindje geloofde ik het niet helemaal. Ik haalde een test voor de zekerrheid, maar dacht dat ik niet zwanger was omdat ik bloedde. Ik was duidelijk zwanger! Ik stond versteld......geloofde het niet helemaal. Die eerste test had ik in de avond gedaan en ik dacht dat ochtendurine misschien beter zou zijn voor de test......weer zwanger! Twee testen dus....

Groetjes Hanneke

Bij Ilse heb ik 1 keer getest.

Het ging zo...