Hoevaak getest?

Hihi leuk hoor al die verhalen. Vooral dat van Jeske was om te lachen. Ik vraag me dan of of je zieke man ook gebak heeft gekregen hihi. En van Bloemno ook erg leuk.

Nou, ik wou zo graag zwanger worden dat, toen ik 1 week overtijd was, ik een test ging kopen. In de ene winkel stond een oud klasgenootje   van mij achter de kassa, dus durfde ik daar geen test te kopen. In de andere winkel liep een ex van mij ... zucht. Gewacht tot ie weg was (en dat duurde lang).. toen de test gekocht. Vroeg een nichtje (ze was toen 11 jaar) wat ik had gekocht. Er was ook een kleiner nichtje bij dus ik zei 'vrouwendingen'. Nichtje dacht dus aan maandverband hihi.

De volgende dag de test gedaan en klaar: Zwanger!!
Dus 1 test was voldoende!

Hee Nelleke ik was ongeveer tegelijk met jou aan het typen... lees net dus je verhaal pas! Leuk hoor! Spannend is dat ook die tijd van te voren en dat testen...

Ik heb geloof ik bij Lior 1 test gedaan, die was na een paar seconden al harstikke positief. Daarna nog eentje (verplicht) van de mevrouw van moeders voor moeders. Bij Milo zaten er twee testen in een pakje en ja die tweede  laat ik natuurlijk niet in de kast liggen, vooral omdat Milo HELEMAAL niet gepland was. Nogal een behoorlijke shock dus en we wilden het zeker weten

Bij de 1e 4 totdat we het geloofde en bij de 2e 2. Ja wantrouwige typjes haha we wilde niet te vroeg juichen

Bij Nick heb ik twee testen gedaan en bij Tess heeeel veeel. Omdat ik een erg onregelmatige cyclus had was ik elke keer een paar weken overtijd maar niet zwanger.
Toen de test uiteindelijk toch positief was heb ik er nog maar een gedaan omdat ik het niet geloofde.

Groetjes sandra

Leuk die verhalen! We hebben 1 test gedaan, twee dagen voor kerst,  alleen vanwege piesknoeizooi (wat een woord) hebben we de test weggegooid. Later hebben we nog een test gedaan (zonder veel geklieder) en die hebben we bewaard als aandenken!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

ik heb 1 keer getest
zowel bij de eerste als bij mijn tweede zwangerschap
gewone huismerk van de apotheek
en de assistente daar zij al is het streepje maar
vaag is het toch positief dus ik was al gauw overtuigd
en ik was al voor dat ik teste zeker van mijzelf dat ik
zwanger zou zijn

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik had bij mijn tweelingzwangerschap 2x getest en bij mijn laatste zwangerschap 1x. Die ene test was eigenlijk niet echt nodig want ik had zó erge pijn in mijn borsten dat er geen twijfel mogelijk was: Zwanger!!!!
Ik weet ook nog precies wanneer ik zwanger ben geworden: 17 december 2005.
Ik stond die dag samen met een vriendin op een rommelmarkt en Wilfred moest 's avonds naar een sponsorfeest van ADO Den Haag. Ik had een ovulatietest gedaan en die gaf aan dat ik dus 17 december vruchtbaar was. Toen ik dit aan Wilfred vertelde (om ± 17.00 uur) zei hij dit: laten we het dan nu maar even doen, want als ik vanavond een biertje op heb, wordt het natuurlijk helemaal niks meer!!!
Dat was dus een vruchtbaar vluggertje hahahaha

Groetjes van Cissy

PS en dan te bedenken dat ik de 7 maanden ervoor constant met hormoonkuren en IUI behandelingen bezig was geweest!!! En nu gewoon zonder "hulp" zwanger geraakt!!

Terug
Bovenaan