A
Anoniem
Guest
Ik had op zich een aardig regelmatige cyclus met soms een uitschieter. Ik deed dan wel een test maar steeds negatief dus gewoon ongi. Dus deze keer had ik na een week overtijd zoiets van weet je wat we doen een test en dan weten we iig zeker dat ik ongi ga worden en hoeven we ons nergens druk om te maken. 's Morgens had een collega tegen mij al gezegd van jij bent niet alleen en ik had zoiets van hoe dat dan maar ze zei verder niks en toen zei ik al tegen haar dat ik die middag een test wilde gaan doen dus dat we het wel zouden zien.
Voordat ik naar huis ging ff gauw langs de kruidvat en gauw naar huis. We hadden al vaker een test gedaan maar toch weer de bijsluiter goed dorlezen en toen maar plassen haha. Dus ik ging naar boven en mijn man zat beneden. Nou en ff later stond er een dikke streep dus zwanger. Maar nu wist ik niet meer zeker hoe het nou moest zijn (ja ja onzeker haha) en ik riep naar beneden van 2 strepen toch en me man riep ja. Ik zeg kom dan eens hier, ik ben zwanger en begon spontaan te huilen.
En toen kwamen de vragen van en nu dan en hoever enz.
Maar wij hebben dus maar 1 test gedaan haha.
xx Elly