Hoevaak getest?

Ik had op zich een aardig regelmatige cyclus met soms een uitschieter. Ik deed dan wel een test maar steeds negatief dus gewoon ongi. Dus deze keer had ik na een week overtijd zoiets van weet je wat we doen een test en dan weten we iig zeker dat ik ongi ga worden en hoeven we ons nergens druk om te maken. 's Morgens had een collega tegen mij al gezegd van jij bent niet alleen en ik had zoiets van hoe dat dan maar ze zei verder niks en toen zei ik al tegen haar dat ik die middag een test wilde gaan doen dus dat we het wel zouden zien.

Voordat ik naar huis ging ff gauw langs de kruidvat en gauw naar huis. We hadden al vaker een test gedaan maar toch weer de bijsluiter goed dorlezen en toen maar plassen haha. Dus ik ging naar boven en mijn man zat beneden. Nou en ff later stond er een dikke streep dus zwanger. Maar nu wist ik niet meer zeker hoe het nou moest zijn (ja ja onzeker haha) en ik riep naar beneden van 2 strepen toch en me man riep ja. Ik zeg kom dan eens hier, ik ben zwanger en begon spontaan te huilen.

En toen kwamen de vragen van en nu dan en hoever enz.

Maar wij hebben dus maar 1 test gedaan haha.

xx Elly

Eind december had ik griep en kreeg ik ook ontzettende last van mijn borsten. Uiteindelijk 3 dagen voor Nod een test gedaan, ik moest dat gewoon doen van mezelf en later bleek dat ik dus gewoon zwanger was. Het streepje was heel licht maar ik wist wel zeker dat het klopte.
We zijn 2 dagen later op vakantie gegaan maar hubbie kon het nog niet geloven dus na de vakantie nog een test gedaan en toen was het helemaal duidelijk. Die laatste test hebben we ook bewaard.

groetjes Anke

Hey,

Ik heb "maar" 1 keer getest. Dat was voor mij wel voldoende hoor. Ik kon alleen niet stoppen met staren en telkens kijken of het roze stipje er nog was. Hihi.

Groetjes,
Nelly.

Wat leuk om te lezen en wat een verschillende verhalen.....

Bij Jorick moest ik van de huisarts testen of ik zwanger was en toen bleek dat ik al ruim 13 weken zwanger was, moest dus ook direct een echo laten doen voor de zekerheid. wij en de huisarts dachten dat ik een heftig buikgriepvirus had in die weken voordat ik getest was.

Tja en bij Milan was het zo klaar als een klontje, want bij de 1e zwangerschap kreeg ik krullen en mega borsten en dat was zelfs bij de 2e zwangerschap nog erger. Dus ik moest nog ongesteld worden en had eigenlijk een week daarvoor al positief getest, maar de dan na de nod datum nog eens getest en weer positief.

Jolanda

Ik heb op mijn nod een test gedaan: na 3 min negatief, na 10 min positief. Maar ja, er staat in de bijsluiter dat hij na 3 min afgelezen moet worden.  

3 dagen later nog een test: na 3 min negatief, na 4 min positief. Wat moet je daar nou weer mee?

Weer een paar dagen later nog steeds niet ongi dus weer een test: hardstikke positief!!  
Al met al  dus pas een week na nod een duidelijke testuitslag.

--> 3 testen gebruikt (maar met reden)

groetjes, Diane

Hallo,

wat een leuk onderwerp. Volgens mij heb ik twee of drie keer getest. De eerste keer was 2 dagen voor mijn nod. Ik was alleen thuis en ik wist gewoon zeker dat ik zwanger was. Ik had 3 maanden daarvoor al een miskraam met 7 weken gehad, maar nu voelde het gewoon heel anders. Ik had het al tegen mijn man gezegd maar die had zoiets van jaja wacht nou maar eerst nog eens een weekje, want weer zo'n test, weer geld weggooien. Ik dacht ach weet je ik haal er wel één en dan doe ik de test wel "stiekem". Maar niks stiekem dus want al een paar seconden nadat ik de test gedaan had verscheen er een dikke blauwe streep en belde ik dus heel blij mijn man op.

Groetjes Danielle

hihi... ben ik dan echt zo wantrouwig???
Bij lili heb ik ook zeker 4 x getest voor ik het geloofde...tja en nu is het een lang verhaal maar om het ff kort te houden :

Ik belde naar de gyn om te vragen (ze hadden bloedgeprikt) of ik een goede eisprong had gehad...zei moest er lang voor zoeken en opeens zei ze dat ik een waarde had van 26,2 !!het moet minimaal 25 zijn maar  uit een brits universitair onderzoek was gebleken dat er nog nooit iemand onder de waarde van 32 zwanger was geworden ?????
(blijkbaar verkeerd gegoogled of natuurlijk een groot wonder ) maaaaar tja ik natuurlijk helemaal verdrietig en ik denk pff dat het toch verrekt!!en ik in een potje geplast en binnen 3 sec harstikke rose ik denk dit kan niet ...dus een digitale ertegen aan gegooid en ja hoor 15 sec harstikke zwanger ...ik geloofde het echt niet en mijn hart sprong uit mijn keel bibberend heb ik er 7 !!testen tegen aan gegooid!!(zeg dit tegen niemand!!hihi)
tja dit was het dan...

liefs lonneke

Terug
Bovenaan