Hoevaak getest?

Ik weet het niet meer van mijn eerste zwangerschap, maar bij die van Linde nog heel goed. Ik had namelijk een beetje buikpijn en vroeg me af wanneer ik ongesteld moest worden, kalender erbij....uhh....al twee weken daarvoor, testje gehaald en ja hoor zwanger, superblij natuurlijk. Later nog wel  een extra test gedaan voor de zekerheid.

grappig onderwerp, groetjes Danielle.

bij beide meiden heb ik 1 keer getest, twijfelde beide keren of ik zwanger was, heb bij
de oudste nog wel bij de huisarts gedaan, omdat ik niet kon geloven dat het direct raak was, slikte toch 10 jr de pil en dan KAN het lang duren. Niet dus.
Bij beide meiden in ronde 1 raak. (ben bij de oudste nog wel 1 keer ongesteld geweest, maar ik bleek al zwanger, en bij de jongste ben ik nooit weer ongesteld geweest)
Had nergens last van. (achteraf ontzettende zweet aanvallen, die ik weet aan het stoppen met de pil) en mijn borsten waren gegroeid.
Toen ie het streepje gaf.........vielen alle puzzelstukjes op hun plaats.
Ik at bijna geen kaas meer........en dat eet ik toch echt iedere dag.

gr diana

Hoi,

Bij Tess heb ik 2 testen gedaan. Ik was aan boord van een van de schepen geweest, het schip waar de vader van Tess ook werkt(e) en we hadden elkaar een aantal uur per dag gezien, niet veelw ant ik liep in een rot wacht (van 6 uur 's avonds tot 6 uur 's morgens). De laatste dagen aan boord voelde ik me vreemd, maar ja ik wist dat ik de vader van Tess lang niet zou zien enzo, ook wist ik dat ik binnenkort ongesteld moest worden. Ik hoopte dat ik zwanger zou zijn, maar je vond het wel knap als het in zo'n korte tijd gelukt zou zijn. Ik werd niet ongesteld, zou het dan toch? Maakte er wel al grapjes over, maar hij geloofde het niet. Woensdags was ik thuis (had zondags ongi moeten worden), mijn moeder haalde me op en stelde voor om samen boodschappen te gaan doen... hmmm... dat was niet handig, maar kon niet zo snel een smoes verzinnen.... dus wij boodschappen gedaan. Eindelijk thuis duurde het eeuwig voor mijn moeder weg ging en het was ook nog eens gaan plensen. Toch op de fiets naar de drogist, een test gehaald met 3 erin, je weet maar nooit. Thuis met trillende handen de test gedaan.... ZWANGER stond er in het schermpje. Ik zat te shaken op de wc... mijn god wat had ik gedaan.
Heb 's anvonds nog een paar glazen wijn gedronken, was echt van de kaart, maar ook blij. De volgende morgen nog een test gedaan en ja hoor die zei ook: ZWANGER!!!

Heb het nog eent ijdje voor me gehouden, na een week of 3 is mijn moeder er bij toeval achter gekomen. Ze was super blij en bezorgt want de relatie met de vader was flink aan het schommelen en is uiteindelijk ook ten einde gekomen.

Nou dit was mijn verhaal... heb dus nog een test strip in de kast... iemand interrese???

Leuke verhalen hoor allemaal!
Om Cissy heb ik (weer) in een deuk gelegen. ik zie dat dan helemaal voor me (nou ja niet helemaal )... zo van 'hup kom op, liggen maar' hahaha. Sorry.

Ben wel heel blij voor iedereen maar met name voor Cissy met haar zwangerschap na al dat 'gedoe'.......

hey
eerst te vroeg getest(vaag streepje)
op het zwager worden forum zei iedereen..een streepje is en streepje haha
toen paar dagen later weer getesd..positief!
ik kon het niet geloven...erg he heb er nog een gehaald!
dus eh 3 keer!
gr piewie

Haha wat leuk om te lezen allemaal zeg!
Wij waren al ruim een jaar bezig en  drie dagen later zouden we naar de gyn gaan.
Op die vrijdag dacht ik "ik doe even een test, dan kunnen we iig met zekerheid zeggen dat het deze maand ook weer niet gelukt is". Ik was dan ook compleet verbouwereerd toen hij ineens "zwanger" zei.....Snapte er niks van! Omdat ik die keer alleen was geweest (man was al naar zijn werk) besloten we samen om die zaterdag de andere test te doen. Er zaten er tenslotte toch 2 in dat pakje.... Maar daar is het wel bij gebleven. We waren dolgelukkig en hadden echt niet nog meer bevestiging nodig.

Wel leuk trouwens.....Ik belde die dag naar mijn huisarts: "Sja, ehh ik heb de afspraak bij de gyn afgebeld....want het leek me niet meer zo nodig als je toch al zwanger bent..." zegt ie: "Ik wist al dat je eigenwijs bent, maar zó erg had ik het ook niet gedacht!"

Hahaha, nou ja, weten jullie dat ook weer...hihi
Liefs Annet

wij hebben 3 keer getest de 1e gaf zwanger aan de 2e niet en de 3e weer wel heel apart maar was toch zwanger

Wij hebben 1 keer getest.
Heb mijzelf wel tegengehouden om het meer te doen.
Maar dan zou ik mezelf helemaal gek maken.

Dus daarom maar 1 keer.
Ze zijn zo betrouwbaar en een roze streep is gewoon zwanger.
Kun je niet omheen.

Liefs Ilse mv Danique

Terug
Bovenaan