Hoi,
Bij Tess heb ik 2 testen gedaan. Ik was aan boord van een van de schepen geweest, het schip waar de vader van Tess ook werkt(e) en we hadden elkaar een aantal uur per dag gezien, niet veelw ant ik liep in een rot wacht (van 6 uur 's avonds tot 6 uur 's morgens). De laatste dagen aan boord voelde ik me vreemd, maar ja ik wist dat ik de vader van Tess lang niet zou zien enzo, ook wist ik dat ik binnenkort ongesteld moest worden. Ik hoopte dat ik zwanger zou zijn, maar je vond het wel knap als het in zo'n korte tijd gelukt zou zijn. Ik werd niet ongesteld, zou het dan toch? Maakte er wel al grapjes over, maar hij geloofde het niet. Woensdags was ik thuis (had zondags ongi moeten worden), mijn moeder haalde me op en stelde voor om samen boodschappen te gaan doen... hmmm... dat was niet handig, maar kon niet zo snel een smoes verzinnen.... dus wij boodschappen gedaan. Eindelijk thuis duurde het eeuwig voor mijn moeder weg ging en het was ook nog eens gaan plensen. Toch op de fiets naar de drogist, een test gehaald met 3 erin, je weet maar nooit. Thuis met trillende handen de test gedaan.... ZWANGER stond er in het schermpje. Ik zat te shaken op de wc... mijn god wat had ik gedaan.
Heb 's anvonds nog een paar glazen wijn gedronken, was echt van de kaart, maar ook blij. De volgende morgen nog een test gedaan en ja hoor die zei ook: ZWANGER!!!
Heb het nog eent ijdje voor me gehouden, na een week of 3 is mijn moeder er bij toeval achter gekomen. Ze was super blij en bezorgt want de relatie met de vader was flink aan het schommelen en is uiteindelijk ook ten einde gekomen.
Nou dit was mijn verhaal... heb dus nog een test strip in de kast... iemand interrese???