Hoeveel aangekomen?

<p> </p><p>Hallo Dames,</p><p>Ik ben benieuwd wie van jullie gewogen worden bij de verloskundige en dus weten hoeveel ze zijn aangekomen. </p><p>Ik ben nu met 31 weken ongeveer 8 a 9 kilo aangekomen. Voor de zwangerschap had ik al een te hoog BMI dus ik wil het graag een beetje binnen de perken houden. </p><p>Ben benieuwd naar jullie ervaringen!</p>

Ik ben 33 weken zwanger. 
Was ook op me zwaarst toen ik begon aan de zwangerschap. 88 kilo. 
Inmiddels nu met 33 weken 96 kilo.. Dus ook ongeveer 8 kilo bijgekomen. 
Probeer nu in de laatste weken nog veel te fietsen her en der om het hopelijk een beetje zo te houden.

En anders ahhhh.. Krijgen er iets moois voor terug. En gezond zijn hoeft niet persee in maat 34!

Knuffel x 

Ik ben 33 weken zwanger. 
Was ook op me zwaarst toen ik begon aan de zwangerschap. 88 kilo. 
Inmiddels nu met 33 weken 96 kilo.. Dus ook ongeveer 8 kilo bijgekomen. 
Probeer nu in de laatste weken nog veel te fietsen her en der om het hopelijk een beetje zo te houden.

En anders ahhhh.. Krijgen er iets moois voor terug. En gezond zijn hoeft niet persee in maat 34!

Knuffel x 

Ach ze zeggen dat je op ongeveer 12 zou uitkomen met een normaal bmi he? Ik kwam sneller aan toen ik verlof had. Maar het ging altijd in golven. Hoe dan ook: als je het een beetje in de gaten houdt, scheelt dat zo weer wat werk.. borstvoeding helpt ook prima haha.

Ik ben op 30 weken 13 kg zwaarder. Terwijl ik voor de zwangerschap maar 56 kilo woog, ik eet niet altijd super goed maar ook niet extreem slecht. Er zit veel gewicht in mijn borsten, had al erg grote borsten voor de zwangerschap en nu zijn ze echt extreem 

37 weken en 12 kg aangekomen (begon op 57,5kg). Ben erg benieuwd naar volgende week met de hitte en vocht 

Oeps ging wat mis. Maar benieuwd naar volgende week met de hitte en vocht vasthouden. Maar kilo’s van het vocht zullen na de bevalling snel er af zijn. 

Terug
Bovenaan