Hoeveel aangekomen?

Bij de eerste kwam ik 12 kg aan, en de tweede waarvan ik precies 1 jaar (en een paar dagen) later was uitgerekend kwam ik 9 kg aan denk ik. Ik heb gewoon normaal gegeten en daar zat ook weleens een patatje tussen of meer chocola dan ik zou willen, maar heb niet echt gesnaaid...

Ik ben nu 36 weken zwanger. 
Bij de eerste controle bij de verloskundige, dat was 2 januari, was mijn gewicht 87 kilo. Volgens hun Bmi berekening kwam ik uit op 30.1, dat valt al onder obesitas. (170 lang, broekmaat 40, alleen het gewicht zit in mijn borsten)
Maar goed, gevolg was dus wel extra controle, glucose test en groei echo's. 
Ik ben tot 34 weken niks in gewicht aan gekomen. Nu zit ik op 91 kilo. Dus 4 kilo zwaarder. 
Tot nu toe nog niks uit alle extra onderzoeken gekomen waarvoor ze bang waren. 
En nu maar aftellen 

Ik was 20 kilo aangekomen. Had een te hoge bloeddruk en daardoor veel vocht vastgehouden. Een week na de bevalling was er alweer 13 kilo af gelukkig! En een maand na de bevalling alles kwijt! 

Ik was 23 kilo in totaal aangekomen.. was voor de zwangerschap 52 kilo. Dus op het laatst was ik 75 kilo.
Max 1 week na de zwangerschap was ik alles weer kwijt.. 

Ik ben 25 kilo aangekomen :') dat was niet alleen baby hoor, ook veel zoetigheid en chips... Na 4 maanden was het er allemaal weer af, zonder er echt bewust mee bezig te zijn. 

Terug
Bovenaan