Hoeveel aangekomen?

Ik ben in de hele zwangerschap 13 kilo aangekomen.. was voorheen ook al op mijn zwaarst, ongeveer 87 kilo. Heb dus net de 100 kilo aangetikt.. ?
Nu, 1 maand na de bevalling, blijf ik steken rond de 90 kilo.  Was al heel snel 10 kilo kwijt , maar de overige 3 hebben gaan denk ik pas weg als ik er zelf wat aan doe ?

Géén idee. Zelf geen weegschaal. En paar weken geleden bij vk bleek 8 kilo erbij ivt eerste weging. Nu 33 weken. Zal wel over de 10-11 kilo zijn aangekomen inmiddels. Maar mijn figuur is, op buik na, niet zoveel veranderd. Benen wat voller. Ik kijk vooral naar het geheel.

Ik was ook al wel ongeveer op m'n zwaarst toen ik zwanger werd, haha. Ben nu bijna 38 weken en bijna 10 kg aangekomen... Begin de laatste dagen wat te zien in mijn gezicht enz, wat boller... maar heb al die tijd verder eigenlijk het idee gehad dat die buik groeide (heeeeel erg) en de rest wel redelijk gelijk bleef gelukkig?

Voor de zs 57, aan het einde 64, een dag na bevalling 56 haha.
nu zo’n 49-50kg helaas. DE borstvoeding vreet al 8mnd aan me en ik vreeeeet me een ongeluk ??

Hmm ok, ik had duidelijk meer kilo's... ben bij beide zwangerschappen ca 20 kilo aangekomen. Na de eerste zwangerschap is uiteindelijk ook alles weer er af gegaan. Nu na de 2e bevalling, ca 3 maand geleden zit ik nog op +4. Ik vind het zelf prima, ik geef borstvoeding en ben daarom nu ook niet bezig met afvallen. Heb sowieso het idee dan mijn zoontje mij "opeet" :D Ik eet nog steeds veel meer dan normaal, meneer groeit als kool en ik val nog steeds langzaam af. 
Laat jezelf niet stressen, 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren ;)

Voor ik zwanger was woog ik 55 kilo nu 37 weken weeg ik 63,5.
En dat zit ook echt alleen op m'n buik oude kleding pas ik nog naja moment dat m'n broek dicht moet niet dan :).
Moet zeggen dat ik ook Nog wel veel Beweeg /sport tijdens de zwangerschap, dat scheelt misschien ook. 

Ik ben 20kg aangekomen. Na de bevalling echt niet opgelet met eten en alles gegeten waar ik zin in had. Voor de bevalling woog ik 69. Nu 11 maanden na de bevalling weeg ik 64. Maar ben echt pas 2 maanden aan het opletten met zoetigheid enzo eten

Terug
Bovenaan