hoeveel aangekomen???

Ik ben nu 34 + 3 weken en ben 18 kilo aangekomen. Dus je bent niet de enige hoor die lekker groeit

nou ben nu 31 weken en 3 dagen en ben zo 23 kilo aangekomen de laatste keer was ik op controle in 3 weken 1 kilo aangekomen dus ik hoop dat het niet zo snel gaat meer nu
ik denk omdat toen ik erachter kwam dat ik zwanger was dat ik meteen gestopt ben met roken en met sporten hiervoor sportte ik zeker 3 keer per week ( spinning en arobic deed ik) dus ja daarom zal het ook wel heel snel gegaan zijn want ik heb niet heel erge vreetbuien gehad ofzo eigenlijk helemaal niet maar ja ben wel van plan om volgend jaar weer lekker te gaan bewegen eerst maar achter de wagen naar de stad lopen enzo en dan kijken we wel wanneer ik weer aan spinning begin hahah zal voorlopig wel geen tijd hebben he hahhaha

veel liefs cora

Na een mega start van aankomen is het nu wat rustiger aan t gaan: was de laatste keer in totaal 16kilo aangekomen, zal benieuwen hoe dat vrijdag bij de controle is (heb zelf geen weegschaal).
Voel me wel ontzettend zwaar, maar gelukkig krijg ik vaak leuke reacties...
Vandaag was ik weer op mn studie en een meisje zei tegen mij: "Wat ben je mooi!!!"
En ik: "Ik voel me ZWAAAAAAR!!!"
Het scheelt denk ik dat ik van mezelf vrij slank ben dus die extra kilo's (die echt overal zitten) vallen niet zo op...

Liefs Nika

hoi meiden
wat gaat de tijd toch snel alweer bijna 36 weken (35.4)..
en 14 kilo gegroeid
vanaf nu wil ik stil staan hahahha
nog 2 dagen werken endan heb ik verlof heeerlijk

x tineke

hoi meiden

nou onze laatste weekjes zijn aangebroken en dus ook hopelijk onze laatste pondjes/kilootjes

ik  ben nu 37,1 wk en 14 kilo aakegekomen
en jullie?

verder ligt d ekleine helemaal ingedaald dus dat is mooi mee genomen

nu maar wachten .....wachten....en wachten

xx tinee

De laatste keer dat ik gewogen heb, 18 kilo...
Er zit behoorlijk wat extra vocht in mijn lichaam, niets aan om met zo'n dikke kop over straat te moeten!

Groetjes

hoi

ben nu 33 wk wn 16 kilo aangekomen helaas en dat zal nog wel meer wroden ben ik bang,drink wel veel water tegen   het vocht vast houden.gr wendy

Terug
Bovenaan