hoeveel aangekomen???

Hai, Hai,

Vandaag precies 30 weken en ik ben op 2 ons na 10 kilo aangekomen. Ben benieuwd hoeveel het over 10 weken is!!

Groetjes
Wilma

Ik was in mijn eerste weken van mijn zwangerschap 8 kilo af gevallen .En ben tot nu toe og maar 4 kilo daarvan aan gekomen.

Hmmmm, ik durf niet meer te kijken eigenlijk............. Voor het laatst was dat 11 kg pfffffffff..........

Zo we zijn weer paar weken verder. Ik ben nu 32 weken en 4 dagen en ben in total 10 kg aangekomen, afgelopen 3w maar 1 kg.
Nog ff te gaan, ben benieuw of de kilo's nog komen of dat het zo beetje het zelfde blijft.

Hoe gaat het met jullie kilo's?

hallo meiden

ik haal het onderwerp nog maar een keertje omhoog
het gaat echt snel nu !!!
ik ben al weer dik 34 weken schiet al op
merk ook dat ik steeds meer uit zie naar het eind
kilo s blijven een beetje gelijk
zit nu op +13 kilo
ben benieuwd hoe het met jullie is

x tineke

Euhmm nou ipv de 34 weken die we dachten te zijn
zijn we 35 weken en een paar dagen en zijn we 8,6 kg aangekomen...
Mij hoor je dus echt niet mopperen.....

Bijna 34 weken zwanger en bijna 20 kilo aangekomen!!!
Ben ik de enige?!

Ik ben vandaag 32 weken en ik ben ongeveer 14-15 kilo aangekomen. Vanaf nu gaan de kilo's pas komen en ik maak me er nog steeds niet druk om. Al het gewicht hangt nog steeds aan de voorkant: mijn buik en mijn borsten.

Bij mijn dochter was ik 20 kilo aangekomen en de eerste 17 was ik binnen 2 weken alweer kwijt. Vlak voordat ik weer zwanger raakte(3 maanden na de geboorte) moest ik nog 1 kilo.

Ik vind het wel mooie zo, want al het gewicht zit in mijn buik en die ziet er dan ook mooi rond uit!!

Liefs Alma

Terug
Bovenaan